۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۳۳۰۶
به مناسبت درگذشت قاریان فاجعه منا:

آستان مقدس حسینی محفل انس با قرآن در قم برگزار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دارالقرآن آستان مقدس امام حسین (ع) به مناسبت درگذشت تعدادی از اعضای کاروان قرآنی ایران در حادثه منا، روز پنجشنبه، ۱۶ مهرماه محفل انس با قرآن در قم برگزار می‌کند.
قاريان قرآن ايراني کشته شده در منا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دارالقرآن آستان مقدس امام حسین (ع) به مناسبت درگذشت شماری از حجاج بیت‌الله الحرام به‌ویژه 5 تن از اعضای کاروان قرآنی ایران در حادثه منا، روز پنجشنبه، 16 مهرماه محفل انس با قرآن در قم برگزار می‌کند.


این محفل قرآنی با حضور شماری از قاریان و حافظان برجسته و بین‌المللی قرآن کریم و در روز پنجشنبه که مصادف با «روز مباهله پیامبر(ص)» است، برگزار می‌شود.


این محفل قرآنی به مناسبت گرامیداشت حجاج و تعدادی از قاریان و مبتهلان کشورمان که در حادثه دلخراش منا به شهادت رسیدند، از ساعت 19 در سالن اجتماعات مجتمع «وارث الأنبیاء» قم آغاز می‌شود.


همچنین قرار است، در حاشیه این محفل قرآنی، مراسم اختتامیه چهارمین دوره تابستانه آموزش قرآن برگزار شود. این دوره قرآنی تابستان امسال به همت شعبه قم دارالقرآن آستان حسینی برگزار شد.


از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این محفل، گرامیداشت یاد و خاطره خادم قرآن و أهل بیت (ع) مرحوم «حاج عباس کعبی» است./994/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات