۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۳۳۸۳
جمعیت علمای مسلمان لبنان هشدار داد؛

فتنه‎انگیزان درصدد سوء استفاده مذهبی از اقدام نظامی روسیه در سوریه هستند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان از تحرکات جدید دشمنان اسلام برای فتنه افروزی و شعله ور کردن آتش اختلافات بین شیعه و سنی خبر داد.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که در کشورهای اسلامی تحرکات جدیدی در زمینه فتنه افروزی دشمنان برای ایجاد درگیری میان شیعه و سنی به چشم می خورد.

 

در این بیانیه آمده است: برخی از افراد و جریان های در حال تلاش برای نشان دادن این مساله هستند که روسیه برای سیطره شیعیان بر اهل سنت، وارد عمل شده است، این در حالی است که همین افراد در گذشته تلاش می‌کردند ثابت کنند که آمریکا برای تسلط اهل سنت بر شیعیان در منطقه نفوذ کرده است.

 

این جمعیت اعلام کرد: اقدام روسیه تنها یک اقدام بر اساس رویکرد سیاسی  این کشور است و ارتباطی به مذهب ندارد و مسلمانان باید هوشیار باشند که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن نقش آفرینی نکنند.

 

در بیانیه جمعیت علمای مسلمان آمده است: جنگ حقیقی در منطقه جنگ میان محور مقاومت با آمریکا و رژیم صهیونیستی است. محور مقاومت در منطقه نماینده ایران، سوریه، عراق، لبنان و هم پیمان آنها یعنی روسیه است.

 

در پایان این بیانیه به وقایع اخیر فلسطین و مسجد الاقصی پرداخته شده و آمده است: انتفاضه سوم در راه است و روزنه امید در سایه ایجاد این انتقاضه برای رهایی مسجد الاقصی از چنگال اشغالگران دیده می شود. راه درمان غده سرطانی صهیونیسم در منطقه تنها تمسک به محور مقاومت است./1321/ب902/د

ارسال نظرات