۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۹۳۴۷۲
مدیر حوزه‌های علمیه برادران قزوین:

تضعیف کنندگان خبرگان اعتقادی به انقلاب ندارند

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر حوزه‌های علمیه برادران قزوین با اشاره به افرادی که به تضعیف خبرگان می‌پردازند، گفت:‌ کسی که خبرگان را تضعیف کند، به انقلاب هم اعتقاد ندارد و در واقع ضد انقلاب به شمار می‌آید، آنان از همان ابتدا موافق انقلاب نبودند و یا افراد مغرضی هستند که‌ درد و دغدغه دین و انقلاب را ندارند و دلشان برای مردم نسوخته است.
حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي

حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه‌های علمیه برادران قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ویژگی‌هایی که لازم است نمایندگان مجلس خبرگان داشته باشند گفت: ویژگی‌های نمایندگان مجلس خبرگان در قانون مطرح شده و روشن است، ‌از جمله این‌که باید مورد قبول مردم بوده، امین،‌خبره، مجتهد و مجتهد شناس باشند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه برادارن قزوین در ادامه افزود:‌ نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری باید در انجام کارها و تصمیم گیری‌ها تمام جهات کار را بررسی کنند و به حقیقتی که مردم برای آن به آن‌ها رأی داده‌اند عمل نمایند، همچنین هوشیاری نیز کی از ملاک‌های مهمی است که لازم است آنان دارا باشند.

 

وی با بیان این‌که انتخابات مجلس خبرگان امسال تفاوت خاصی با سایر دوره‌ها ندارد عنوان کرد: ‌انتخابات مجلس خبرگان امسال تفاوت خاصی با سایر دوره‌ها ندارد جز این‌که لازم است نمایندگان نسبت به پیشرفت‌ها روشن بین و به فکر جامعه باشند، زیرا هم دنیا به سمت تمدن و پیشرفت درحال حرکت است و هم جمهوری اسلامی پیشرفت کرده است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی ابراز داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید به فکر قائم مقام رهبر هم باشند تا اگر خدای نکرده روزی برای رهبر معظم انقلاب اتفاقی افتاد در مورد این مسأله به مشکل برنخوریم.

 

وی با اشاره به افرادی که به تضعیف خبرگان می‌پردازند بیان کرد:‌ کسی که خبرگان را تضعیف کند، به انقلاب هم اعتقاد ندارد و در واقع ضد انقلاب به شمار می‌آید،‌ زیرا  خبرگان در انقلاب اسلامی بخش مهمی است،‌ رهبر معظم آنان را تایید می‌کند و از گذشته تاکنون نیز شخصیت‌های بزرگی عضو خبرگان رهبری بوده‌اند.

 

این مسؤول ادامه داد:‌ همچنین مجلس خبرگان رهبری یعنی چکیده تمام ایرانیان، مسلمین و انقلابیون، بنابراین نمایندگان مجلس خبرگان دارای حق هستند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان درباره هدف افرادی که به تضعیف خبرگان می‌پردازند گفت:‌ افرادی که به تضعیف خبرگان می‌پردازند از همان ابتدا موافق انقلاب نبودند و یا افراد مغرضی هستند که‌ درد و دغدغه دین و انقلاب را ندارند و دلشان برای مردم و انقلاب نسوخته است./955/302/ب3

ارسال نظرات