۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۴۷۷
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره‌های جریان شناسی و اخلاق ویژه طلاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره های جریان شناسی و اخلاق ویژه طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای خبر داد.
حوزه علميه امام خامنه اي اهواز

حجت‌الاسلام سید علی جزایری مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برنامه ریزی ها این مدرسه ویژه طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری دوره جریان شناسی باتوجه به نزدیکی به انتخابات، کارگاه های مشاوره برای طلاب و جلسات اخلاق با موضوع های گوناگون همچون اخلاق در نهج البلاغه و اخلاق عمومی از جمله این برنامه ها هستند.

 

وی با اشاره به این که جلسات اخلاق روزهای شنبه و چهارشنبه پس از اقامه نماز ظهر و عصر توسط اساتید دعوتی از سوی حوزه علمیه برگزار می شود، ادامه داد: این اساتید از مدارس علمیه بقیه الله(عج) و مطرح اهواز و برخی دیگر دعوت از قم هستند.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره های یک روزه با محوریت اخلاق گفت: تاکنون از اساتیدی همانند حجت الاسلام ماندگاران و حجت الاسلام جعفری بکارگیری شده است.

 

حجت الاسلام جزایری افزود: این دوره ها ویژه همه طلاب و به صورت هفتگی و در آسیب های اخلاقی فردی و اجتماعی در این جلسات بررسی و راهکارها برای دانش پژوهان دینی تبیین می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به برگزاری نشست های سالانه با حضور خانواده طلاب، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، اساتید، فعالان فرهنگی و مدیران مدارس اهواز همراه با ارائه گزارش فعالیت های توسط مدیر و متولی این مدرسه ادامه داد: در سال جاری، افزون بر برگزاری جشن ولایت امام علی(ع)، مراسم تلبس شش نفر از طلاب حوزه علمیه برگزار شد./9453/302/ب3

ارسال نظرات