۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۳۵۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حادثه منا اعتراض عمومی مسلمانان را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان گفت: حادثه منا اعتراض عمومی مسلمانان را فراهم کرده است و به زودی سرزمین مکه از وجود آل سعود و وهابیت پاک سازی می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر رضا رحیمیان، از جان‌باختگان حادثه منا در گلزار شهدای خرم‌آباد، گفت: در راستای انتقال اجساد جان باختگان لرستانی، شهرهای استان غرق در اندوه و ماتم است.


وی با بیان این که حادثه منا ابعاد گوناگونی دارد، افزود: هر چه از این حادثه غم انگیز می گذرد، ابعاد جدیدی از این حادثه برای مسلمانان مشخص می‌شود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تلخ بودن حادثه منا عنوان داشت: مخفی‌کاری آل‌ سعود بر غم و اندوه مسلمانان جهان افزوده است.


وی با اشاره به این که آل سعود حاضر به تسلیت گویی به خانواده‌های جان‌باختگان نیست، اظهار داشت: آل سعود رفتارهای جاهلیت گذشته را تکرار می‌کند.


نماینده ولی فقیه در لرستان سرزمین مکه را سرزمین امن الهی دانست که امروز برای حاجیان نا امن شده است.


وی با بیان این که امروز حادثه منا اعتراض عمومی مسلمانان را فراهم کرده است، عنوان داشت: امروز حق‌طلبی و مظلومیت مردم ایران به دنیا اثبات شده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: به زودی سرزمین مکه از وجود آل‌سعود و وهابیت پاکسازی خواهد شد.


وی در ادامه پاک سازی مکه از وجود وهابیت را از آثار مثبت حادثه تلخ و خون بار منا بیان کرد.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که ملت بزرگ ایران با فریاد حق‌طلبی پرچم حق را در دنیا به اهتزاز در آورده است، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با رهبری رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی تشکیل می شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات