۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۶۱۰
شیخ نعیم قاسم:

دخالت نظامی روسیه در سوریه مورد تایید حزب الله است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد کگه دخالت نظامی روسیه در سوریه برای نابودی گروه‌های تکفیری است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مراکز علمی المصطفی (ص) و البتول (س) به اقدامات مسکو در سوریه پرداخت و اعلام کرد: ما دخالت نظامی روسیه برای نابود کردن گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه را تایید می کنیم و این کار را یک مبارزه آشکار با کسانی می دانیم که زندگی مردم کشورهای منطقه را مختل کرده اند.


وی افزود: غرب و در رأس آن آمریکا گروه‌های تکفیری را ایجاد و در منطقه به قدرت رساندند. محور مقاومت تاکنون ضربات سهمگینی به این گروه‌ها وارد کرد و توانست تکفیری‌ها را از لبنان خارج کند.

 

این روحانی لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع داخلی لبنان پرداخت و گفت: در خواست از سرگیری فعالیت موسسات دولتی یک درخواست منطقی است و حزب الله نیز آماده است که مفاد گفت‌وگوی خود با حزب المستقبل را اجرایی کند. مذاکراتی هم که با مدیریت نبیه بری، رییس پارلمان لبنان، در حال اجرا است می تواند به احیای ادارات دولتی منجر شده و مصالح مردم را حفظ کند.


معاون نصرالله یکی از چالش‌های اساسی لبنان را خالی بودن منصب ریاست جمهوری در این کشور دانست و خاطر نشان کرد: اگر یک رییس جمهور مقتدر در راس هرم دولت قرار بگیرد چشم انداز آینده لبنان بسیار روشن و امیدوار کننده خواهد بود.


شیخ نعیم قاسم در پایان بر وضع قانون انتخابات در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات سیاسی راه‌ حل هایی ارائه شده که مسؤولان با اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات آنها را اجرایی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات