۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۹۳۶۲۴
عضو شورای سیاسی انصارالله:

نیروهای انصارالله در میان سعودی‎ها نفوذ کرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای سیاسی انصارالله یمن از وجود افراد نفوذی وابسته به انصارالله در میان نیروهای نظامی سعودی خبر داد.
ضيف الله الشامي عضو شوراي سياسي انصارالله يمن


به گزارش مرکز رصد خبرگزاری رسا، شبکه المیادین لبنان در گفت‌وگو با سید ضیف الله الشامی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن، از علت افزایش حضور نظامیان قطری و خودروهای نظامی این کشور در یمن پرسید و از آخرین تحولات میدانی یمن جویا شد.

 

ضیف الله الشامی در این گفت‌وگو تلاش قطر در یمن را بیهوده خواند و اعلام کرد: افزایش نیروهای نظامی قطر در یمن نمی تواند واقعیت را تغییر دهد. واقعیت این است که نیروهای نظامی سعودی، قطری، اماراتی، بحرینی و اخیرا نیز کویتی در مدت شش ماه گذشته تنها به ویرانی و کشتار زنان و کودکان پرداختند و هیچ دستاوردی نداشتند.


عضو شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد: در پی کشته شدن نظامی‌های اماراتی و سعودی در حملات موشکی انصارالله، عربستان با آوردن نیروهای قطری سعی می کند که روحیه از دست رفته نیروهای اماراتی را احیا کند و مانع از خروج کلی نیروهای خود از یمن شود.


وی افزود: کشورهایی که در حمله به یمن مشارکت می کنند، در یک باتلاق عمیق گرفتار شده و هر روز بر میزان خسارت آنان افزوده می شود. این کشورها تلاش می کنند با استفاده از افراد نفوذی و تروریست‌ها در داخل یمن برنامه‌های شوم خود را پیش ببرند اما تا کنون مقاومت مردم و هوشیاری و اقدام به موقع انصارالله ضربات سنگینی را به آنان وارد کرده است.

 

الشامی از وجود عناصر یمنی در قلب نیروهای سعودی خبر داد و بیان کرد: برای پیشبرد اهداف نظامی و آگاهی از اطلاعات مهم از ابزار آلات نظامی دشمن، افرادی هستند که با دیدن اقدامات جنایتکارانه عربستان حاضر شدند اخبار مهم را به طور مرتب برای شورای رهبری انصارالله مخابره کنند و این مساله به نوبه خود یک شکست درونی برای عربستان به حساب می آید.

 

عضو ارشد انصارالله در پایان، به اقدامات سیاسی انصارالله پرداخت و اظهار داشت: اقدامات سیاسی نیز جزئی از  معرکه موجود در یمن است و انصارالله در این زمینه نیز انجام داده است. اخیرا هیاتی از انصارالله به دعوت سازمان ملل متحد در مسقط عمان برای بررسی اوضاع و ارائه راه حل سیاسی به مذاکره پرداخت اما طرف سعودی قصد دارد که تمام خواسته‌های استعماری خود را مطرح و اجرایی کند که این مساله مورد قبول ملت یمن واقع نمی شود./1321/ب933/د

ارسال نظرات