۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۳۶۴۰
یکی از علمای سنی لبنان:

هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت فرریخته است

خبرگزاری رسا ـ عضو تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی در شکست‌های متعدد برابر محور مقاومت فرریخته است.
صهيب حبلي از علماي اهل تسنن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با عماد الدین سعید، دبیر اتحادیه جهانی رسانه در لبنان، گفت: جنگ لبنان با رژیم صهیونیستی در سال 1973 میلادی که منجر به شکست صهیونیست‌ها شد، هیبت این رژیم ستمگر را فرو ریخت.


وی افزود: ارتش مصر با عبور از کانال سوئز به همراه رشادت‌های ارتش سوریه در آن زمان پیروزی‌های متعددی را علیه رژیمی به دست آورد که گمان می کرد شکست ناپذیر است.

 

حبلی ادامه داد: فارغ از اقدامات ارتش کشورهای عربی در آن سال‌ها، محور مقاومت همواره ثابت کرده است که با وجود امکانات نظامی پیشرفته اسرائیل غاصب، می تواند اشغالگران را شکست دهد.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: مصر می تواند در مقابله با دشمنی‌های رژیم صهیونیستی نقش آفرینی کند و سد مستحکمی در برابر گروه‌های تکفیری ایجاد کند.

 

وی تأکید کرد: دولت بشار اسد نیز می تواند به صورت همزمان با دولت مصر جبهه مقاومت را تثبیت کند و از پروژه های استعماری ابرقدرت‌ها در منطقه جلوگیری کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات