۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۳۶۹۹
بذرپاش:

روحیه ظلم ستیزی و آرمان‌گرایی از دلایل جاودانه ماندن امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر کبیر انقلاب با فقهای بسیاری هم‌دوره بود، اما عمده‌ترین دلیلی که او را جاودانه کرد روحیه ظلم ستیزی و آرمان‌گرایی وی بود.
مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه 15 مهر در حاشیه همایش آینه‌های صبور در باغ موزه دفاع مقدس، گفت: عده‌‌ای در کشور ما تنها ادعای ملی گرایی دارند، این افراد آن‌قدر گستاخ هستند که کار جانبازان ما را در جنگ با رژیم بعث کوچک می‌شمارند و جنگ هشت ساله را با جنگ سه ماهه زمان شاه مقایسه می‌کنند.



وی افزود: در جنگی که ایران با عراق در زمان شاه داشت سر آخر ایران مجبور شد تن به ذلتی تاریخی بدهد و بحرینی را که کاملا متعلق به ما بود تحویل اعراب دهد، اما به همت ملی‌گرایان تا ابد سرافراز، 8 سال جنگ با قدرت‌های جهان نیز نتوانست یک وجب از خاک ما را کم کند.



بذرپاش با انتقاد شدید از برخی اظهار نظرهای موجود در جامعه، تاکید کرد: عده‌ای تنها ادای ملی‌گرایی از خود در می‌آورند، اما این افراد هرگز در زمان‌های بحران و خطر در صحنه نبرد حاضر نمی‌شوند.


نماینده اصلولگرای مجلس شورای اسلامی با تقبیح رسانه‌های معاند، ابراز داشت: برخی از مخالفین نظام که عموما بزدل نیز هستند امروز از تریبون‌های خارج کشور حتی به جریان جبهه و جنگ و پایمردی جانبازان توهین نیز می‌کنند، نکته جالب اینجاست که این افراد ادعای ملی‌گرایی نیز دارند.



وی با اشاره به زندگی امام خمینی(ره)، تاکید کرد: رهبر کبیر انقلاب با فقهای بسیاری هم‌دوره بود، اما عمده‌ترین دلیلی که او را جاودانه کرد روحیه ظلم ستیزی و آرمان‌گرایی وی بود.



بذرپاش با بیان مطلبی در خصوص قیام مختار، بیان داشت: بعد از شهادت امام حسین افراد بسیاری برای خون‌خواهی آن حضرت اقدام کردند، اما اگر کتب تاریخی و فیلم‌ها نبود ما این افراد را نمی‌شناختیم.



وی ادامه داد: در مقام مقایسه مختار و حبیب بن مظاهر به‌راحتی می‌توان فهمید که دلیل جاودانه شدن حبیب بن مظاهر، آن‌هم بدون هیچ کار رسانه‌ای تنها عمل به دستور ولی زمان خود است.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جانبازان ما با خدا معامله کرده‌اند و عزت خود را نیز به‌دلیل همین کار خود خداوند دریافت می‌کنند.



بذرپاش در پایان به صراحت، گفت: بسیار کوته فکرانه است که بخواهیم به جانبازان تا ابد سرافراز درس غیرت بدهیم، زیرا این عزیزان خودشان نهایت کمال و غیرت هستند./856/202/ب1

ارسال نظرات