۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۹۳۸۵۷
عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان:

اراده روسیه برای نابودی تکفیری‎ها بر خلاف آمریکا کاملا جدی است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: اراده روسیه مبنی بر نابودی گروه‌های تکفیری در سوریه کاملا اراده جدی است.
شيخ حسان عبدالله، رييس هيأت اداري تجمع علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسان عبدالله، رییس هیات اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان در دیدار علی عبدالکریم، سفیر سوریه در لبنان اعلام کرد: جمعیت علمای مسلمان از سوریه و دولت، ارتش و ملت آن در برابر اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت می کند.


وی افزود: دخالت روسیه در سوریه به معنای پایان دوره فعالیت گروه‌های تکفیری و تروریستی در سوریه است. این اقدام موجب شد که ملت سوریه بدون هراس از آمریکا، اراده خود را در مبارزه با گروه‌های تکفیری تقویت کند.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: ارده روسیه مبنی بر نابودی کامل تروریست‌های تکفیری یک اراده جدی است؛برخلاف آمریکا که مدت ها است ادعا می کند با این گروه‌ها مبارزه می پردازد ولی در حقیقت از آنان حمایت می کند.


این روحانی لبنانی ادامه داد: باید قضیه فلسطین برای کشورهای اسلامی در اولویت باشد به ویژه در شرایط کنونی که قدس شریف در آستانه یک انتفاضه جدید است. کشورهای عربی که سال‌ها است با دولت بشار اسد در جنگ هستند، در برابر اقدامات ظالمانه اسرائیل غاصب لب فرو بسته اند.


حسان عبدالله در پایان تصریح کرد: دشمن با تمام توان اختلافات داخلی و مذهبی را درون کشورهای عربی و اسلامی تغذیه می کند تا فرصت بیشتری را برای پیشبرد برنامه یهودی سازی قدس شریف داشته باشد./1321/ب903/د

ارسال نظرات