۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۹۳۸۷۴

سازمان‌های اسلامی آمریکا مسلمانان را دعوت به خویشتنداری کردند

خبرگزاری رسا ـ روز های جمعه و شنبه تعداد زیادی از اسلام ستیزان قرار است تظاهرات گسترده را در سراسر آمریکا برگزار کنند. از این رو سازمان‌های بزرگ اسلامی از مسلمانان خواستار خویشتنداری شدند.
اسلام ستيزي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به برگزاری تظاهرات ضد اسلامی هفته آینده در آمریکا، سازمان های اسلامی این کشور از مسلمانان خواستار خویشتنداری شدند.

 

در همین راستا، جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ISNA) در بیانیه ای اعلام کرد: گروه های اسلام ستیز با توجه به حقوقی که بر مبنای قانون اساسی آمریکا تعیین شده است، شعارهای اسلام ستیزانه سر داده و به طور مسلح در تظاهرات شرکت می کنند.

 

در این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی آمریکای شمالی از مسلمانان و سایر مردم آمریکا می خواهد که طبق قانون اساسی کشور عمل کنند، چون مسلمانان برای ابراز عقیده از صندوق های رای و نیز صبحت های سازنده استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که بیانیه جامعه اسلامی آمریکای شمالی در مورد تظاهرات ضد اسلامی صادر شده است که قرار است امروزم و فردا در سراسر آمریکا برگزار شود.

 

سازمان های مهم اسلامی همچنین از مسلمانان خواسته اند که با کلیدواژه #HateUnchecked در کمپین حمایت از مسلمانان و نیز ضد نفرت دینی شرکت کنند./847/ب903/د

ارسال نظرات