۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۴۰۲۴
وحشت در جامعه صهیونیستی؛

25 هزار تماس با فوریت‎های پلیس صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه عبری زبان بامداد امروز جمعه از موج وحشتی خبر داد که جامعه صهیونیستی بعد از عملیات اخیر در تل آویو گرفتار آن شده است.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه «اورشلیم پست» تاکید کرد که بعد از عملیات انجام گرفته در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو، 5500 تماس با خط تلفن ویژه مرکز فوریت های پلیس گرفته شده است که افراد طی آن از وجود اتفاقاتی مشکوک خبر داده اند. 6000 صهیونیست نیز بعد از عملیات قدس مبادرت به تماس با مرکز یادشده کرده اند. 7000 نفر صهیونیست ساکن دیگر مناطق نیز در ارتباط تلفنی خود با مرکز فوریت های پلیس، از بیم خود درباره وقوع عملیات مبارزان فلسطینی خبر داده اند.

 

در گزارش روزنامه صهیونیستی یادشده آمده است که شهرک نشینان در این هفته، قریب به 300 هزار شیکل را برای خرید سلاح و فشنگ هزینه کرده اند که این امر به خاطر بیمی است که از عملیات های فلسطینیان دارند.

 

یکی از خاخام های برجسته رژیم صهیونیستی به نام «یسرائیل روزین» روز گذشته به شهرک نشینان اجازه داد تا موبایل های خود را در روز شنبه به همراه داشته باشند تا خبر وقوع احتمالی عملیات را به پلیس بدهند.

 

گفتنی است که پیش از این، حمل تلفن های همراه برای یهودیان مذهبی (حریدیم) در روز شنبه ممنوع اعلام شده بود.

 

شماری از مبارزان فلسطینی روز گذشته با انجام چنین عملیات که با استفاده از سلاح سرد انجام گرفته بود، ده ها نظامی و شهرک نشین صهیونیست را زخمی کردند. این عملیات ها واکنشی به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کرانه اشغالی باختری است./982/ب103/د

ارسال نظرات