۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۹۴۱۲۸
عضو ارشد حزب الله:

دخالت نظامی مسکو در سوریه مدعیان مبارزه با داعش را رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان دخالت نظامی مسکو در سوریه را موجب تغییر مثبت در روند مبارزه با تکفیری‌ها دانست.
سيد ابراهيم امين السيد رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در دیدار با انجمن‌های فعال دوره آموزشی تابستانه تابع این حزب در شهر النبطیه، دخالت نظامی روسیه در سوریه را نقطه عطفی در روند مقابله با گروه‌های تکفیری خواند و گفت: این اقدام مسکو معادلات را به نفع دولت سوریه تغییر می دهد.

 

وی تاکید کرد: جدیتی که روسیه در مبارزه خود با تکفیری‌های تروریستی نشان داد، کذب بودن ادعای مبارزان ائتلافی با داعش را عیان کرد و معلوم شد در این مدت ائتلاف کنندگان نه تنها با داعش مقابله نمی کردند، بلکه حامی آنان بوده‌اند.

 

حجت الاسلام امین السید با بیان اینکه در یک سال گذشته آمریکا هیچ اقدام مثبتی در جهت نابودی تکفیری‌ها انجام نداد، گفت: سوریه در این مدت کوتاه با وارد کردن ضربات کوبنده به پایگاه‌های داعش و النصره، آمریکا و همپیمانانش را رسوا کرد.

 

عضو ارشد حزب الله در پایان ابراز امیدواری کرد که دخالت روسیه در سوریه منجر به بسته شدن پرونده افراط گرایان تروریستی شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات