۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۹۴۱۸۴

حکیم خواستار جدیت آمریکا در مبارزه با داعش شد

خبرگزاری رساـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از بی توجهی ائتلاف مبارزه با تروریسم در مبارزه با داعش انتقاد کرد و خواستار جدیت آمریکا در مبارزه با داعش شد.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلي اسلامي عراق،

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز در دفتر خود با جون آلن، هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی علیه تروریسم در منطقه و ستیوارت جونز، سفیر آمریکا در این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، در این دیدار خواستار ایفای نقش موثر و بیشتر ائتلاف کشورهای اروپایی و آمریکایی علیه تروریسم شد.


وی نسبت به حمایت از تروریسم هشدار داد و گفت: بی توجهی و عدم انجام اقدامات مناسب در جهت مبارزه با تروریسم، آثار ناگواری درپی خواهد داشت.


حجت الاسلام حکیم جهانیان را برای مبارزه با داعش دعوت کرد و عنوان داشت: یکی از آثار اهمال و عدم مشارکت کشورهای جهان در مبارزه با تروریسم، حضور این جریان تکفیری در کشورهای آنان خواهد بود.


وی خواستار اجرای قانون‎های بین المللی در مبارزه با تروریسم در منطقه شد و تاکید کرد که کمک‎های مالی و معنوی به داعش باید هر چه سریعتر قطع شود.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: داعش بارها در جنگ‎های مستقیم شکست خورده است بنابراین به انفجار در اماکن عمومی و کشتار انسان‎های بی گناه روی آورده است./994/ب902/د

ارسال نظرات