۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۹۴۱۸۹

نماینده پارلمان لبنان قدرت تکفیری‎ها را ناشی از حمایت رژیم صهیونیستی دانست

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: مسؤولیت نابود کردن رژیم صهیونیستی بر عهده کسانی نهاده شده که اراده پولادین دارند.
حسين الموسوي، عضو فراکسيون مقاومت اسلامي در پارلمان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشت ارتحال یکی از مسؤولان این کشور در منطقه شیث نبی(ع)، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و کرانه باختری را ضد بشری خواند و اعلام کرد: اسرائیل یک غده سرطانی است که باید ریشه کن شود.


وی افزود: مسؤولیت نابودی رژیم صهیونیستی بر دوش بندگان مخلص خداوند است که اراده‌ای پولادین دارند و از دشمن هیچ هراسی به خود راه نمی دهند.


این نماینده پارلمان تصریح کرد: گروه‌های تکفیری که در حال جنایت در کشورهای منطقه هستند، به دست رژیم صهیونیستی قدرت پیدا کرده و نفوذ خود را توسعه می دهند. آمریکا نیز در پشت پرده با حمایت همه جانبه خود از تروریست‌های تکفیری سعی می کند چند دستگی و تفرقه را در کشورهای اسلامی به اوج خود برساند.


الموسوی مقاومت در زمینه مسایل سیاسی و فرهنگی و عقیدتی را وظیفه تمام مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد: ملت‌های اسلامی باید با محور قرار  دادن عقل و هوشیاری نقشه دشمن را که سعی می کند با برافروختن آتش اختلافات بین شیعه و سنی به مقاصد شوم خود برسد، دریابند و واکنش مناسب را نسبت به این اقدامات انجام دهند.


این مقام مسؤول در لبنان در پایان، هرج و مرج در کشورهای اسلامی را خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست و گفت: استعمارگران هر روز با بهانه‌ای سعی می کنند اوضاع کشورهای منطقه را بحرانی نگه دارند تا در خلال این نابه‎سامانی‌ها به کیان اسلام و مسلمانان ضربه بزنند و این مساله نباید از چشم مسلمان پوشیده بماند./1321/
ب902/د

ارسال نظرات