۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۹۴۲۶۸
معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی برگزار می‎کند؛

کارگاه مباحثی در فلسفه دین با سه موضوع برهان صدیقین، بساطت ذات و صفات و مسأله شرّ

خبرگزاری رسا ـ معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه مباحثی در فلسفه دین با سه موضوع برهان صدیقین، بساطت ذات و صفات و مسأله شرّ برگزار خواهد کرد.
مهدي اميريان، مدير گروه فلسفه و کلام مؤسسه آموزش عالي حوزوي علامه مجلسي(ره)

مهدی امیریان، مدیر گروه فلسفه و کلام مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با بیان این که کارگاه  مباحثی در فلسفه دین با سه موضوع برهان صدیقین، بساطت ذات و صفات و مسأله شرّ برگزار خواهد شد، گفت: این کارگاه سه روزه با حضور دکتر محمود مروارید دانشیار پژوهشگاه دانش های بنیادی (IPM)برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که  کارگاه با اولویت پذیرش دانش پژوهان مرتبط با فلسفه و کلام برگزار خواهد شد، افزود: ثبت نام کنونی صرفاً جهت ارزیابی سطح دانش علاقه مندان است، بنابراین به منزله ثبت نام قطعی نبوده و مؤسسه هیچ تعهدی در قبال پذیرش قطعی پیش ثبت نام شدگان ندارد.

 

مدیر گروه فلسفه و کلام مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از سه روزه بوده کارگاه خبر داد و گفت:  زمان برگزاری کارگاه از 13 تا 15 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر خواهد بود.

 

وی زمان ثبت نام را تا 23 مهر ماه اعلام کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

 

امیریان تأکید کرد: ظرفیت شرکت در این کارگاه، هفتاد درصد از شرکت کنندگان به طلاب و سی درصد به دانشجویان اختصاص می یابد.

 

وی ارائه گواهی شرکت در کارگاه به نفرات شرکت کننده را یکی از مزایای این کارگاه عنوان کرد و افزود: اولویت شرکت در کارگاه و نشست های بعدی و  بهره گیری از یکی از استادان طراز اول فلسفه تحلیلی در ایران از دیگر مزایای این دوره می باشد./939/303/ب3

 

 

ارسال نظرات