۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۹۴۲۸۸
تولیت مسجد مقدس جمکران:

عده‌ای به دنبال تحریف مکتب و خط امام هستند/ اصل ولایت‌فقیه پایه اصلی نظام و جامعه اسلامی

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران در جمع فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با بیان این‌که عده‌ای به دنبال تحریف مکتب و خط امام راحل هستند، گفت: امام خمینی(ره) همه چیز را به روشنی بیان کرد و اصولش ثابت، روشن و مشخص است، اگر ما مدعی هستیم که شاخص ما امام راحل است باید سعی کنیم خود را با امام تطبیق دهیم.
حجت الاسلام والمسلمين رحيميان حجت الاسلام والمسلمين رحيميان حجت الاسلام والمسلمين رحيميان حجت الاسلام والمسلمين رحيميان حجت الاسلام والمسلمين رحيميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران عصر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز چهارمین سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه با حضور در جمع فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با تسلیت به مناسبت شهادت حجاج و زائران بیت الله الحرام در عید قربان و شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حسین همدانی عنوان داشت: سعادت به سمت هدایت و حق با حضور رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه نصیب مردم شهید پرور این استان شد.


حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: نزدیک ترین افراد به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از او پیروی کنند که این شاخص و قانون است، از این رو سربازان حضرت ولی عصر (عج) بندگانی هستند که از او و فرامینش تبعیت کنند و به او وفادار باشند در غیر این صورت نسبت های ظاهری اهمیت چندانی ندارند.


وی در ادامه افزود: ممکن است همسر و فرزندانتان سبب گمراهی شما گردند، از این رو از آن ها حذر و دوری کنید، ائمه اطهار(ع) منشأ سعادت شده‌اند و توسل به آن‌ها ضامن سعادت بشریت است.


تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: نسبت‌های سببی شاخص و معیاری از منظر قرآن و اسلام محسوب نمی‌شوند، بلکه پیروی حقیقی از خداوند، اهل بیت(ع) و ولایت فقیه یک قانون و معیار است، زیرا در قیامت هر فرد را با امامش محشور کرده و فرا می خوانند.


حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تصریح کرد: امام راحل همه چیز را به روشنی بیان کرد و اصولش ثابت، روشن و مشخص است اگر ما مدعی هستیم که شاخص ما امام راحل است باید سعی کنیم خود را با امام تطبیق دهیم نه این که همانند عده ای باشیم که سعی دارند، بنیانگذار انقلاب اسلامی را با خود تطبیق دهند و مکتبش را تحریف می‌کنند و خواست و تفکر خود را بر امام خمینی(ره) تحمیل می‌کنند.


مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: امام راحل اصل ولایت فقیه را به عنوان پایه اصلی نظام و جامعه اسلامی تأیید می کند و اهدافی را ترسیم می کند که دقیقا منطبق با اهداف حضرت ولی عصر (عج) در هنگام ظهور است، از این رو نباید اصول خط امام را تحریف کرد.


تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه رسالت همه انبیاء در احیای کلمه لااله اله الله است، عنوان داشت: هدف انبیاء اثبات عبودیت و نفی طاغوت است و آن ها این خط را دنبال کردند و حضرت ولی عصر(عج) در هنگام ظهور نیز به دنبال احیای این کلمه است، امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در همین راستا شکل داد.


وی در پایان یادآور شد: حضور رهبر معظم انقلاب در استان کرمانشاه دارای برکات فراوانی بود که سبب دلگرمی و اتحاد مردم این استان ولایتمدار گردید./857/202/ب2

ارسال نظرات