۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۴۲۹۵
استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان:

طلبه انقلابی باید در مواقع حساس حاضر در صحنه باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام الهی با اشاره به ویژگی‌های طلبه انقلابی گفت: طلبه انقلابی کسی است که وقتی حضورش برای نظام جهوری اسلامی لازم است در صحنه باشد، دارای بصیرت، آگاهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشد.
طلبه

حجت الاسلام محمد الهی، استاد حوزه علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ساده زیستی فرد طلبه باید وی را حفظ کند طلبگی به معنای این است که بسیاری از اموری که برای دیگران عادی جلوه می‌کند، برای طلبه جایگاهی نداشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان بیان کرد: طلبه موفق کسی است که دارای دو بال موفقیت باشد که یک بال تهذیب نفس و بال دیگر طلب علم است اگر طلبه‌ای یکی از این دو بال را نداشته باشد سعود و پیشرفت نمی‌کند.

 

وی درباره راه‌های جذب افراد به حوزه، اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که برای جذب مهم است، عمل و رفتار روحانیان است، همچنین حضور حوزویان در مکان‌های عمومی برای ارتباط بیشتر با مردم و تبلیغ حوزه علمیه در دنیای مجازی می‌تواند مؤثر باشد.

 

حجت الاسلام الهی عنوان کرد: تمام مردم می‌توانند سرباز امام زمان(عج) باشند، یکی از راه‌های سرباز امام زمان(عج) شدن ورود به حوزه است.

 

استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان با اشاره به ویژگی‌های طلبه انقلابی، افزود: طلبه انقلابی کسی است که وقتی حضورش برای نظام جهوری اسلامی لازم است در صحنه باشد، دارای بصیرت و آگاهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشد./831/303/ب2

ارسال نظرات