۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۴۳۰۲
امام جمعه زابل مطرح کرد؛

ثابت شدن بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره حج/ مرگ بر آمریکا جزء آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کیخا با تاکید بر تداوم شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» گفت: این‌ها جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب به این حد قدرت رسیده که ابر قدرت‌ها جلویش زانو می‌زنند به خاطر همین مرگ بر آمریکا و اسراییل است که نباید فراموش کنیم.
حجت الاسلام علي‌اکبر کيخا امام جمعه زابل

حجت ‌الاسلام علی‌اکبر کیخا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: صحنه‌های دلخراشی که در آن حجاج بیت‌الله الحرام روی زمین افتاده و در خون شناور بوده و مأموران سعودی هم تنها نظاره‌گر هستند، نشانگر اوج قساوت و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود است.

 

امام جمعه زابل عنوان کرد: وقوع چنین حوادثی و این‌که مأمورین عربستان در حادثه منا حضور داشتند اما کمکی به مصدومان نکردند، خودروهای امدادرسانی با تأخیر فراوان به محل حادثه رسید، نهایت بی‌احترامی را با جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان کردند و صدها نشانه دیگر، بیان می‌کند که سعودی‌ها کفایت و توان مدیریت مراسم بزرگ حج را ندارند.

 

وی با بیان اینکه آل‌سعود همچون یهود تشنه خون مسلمانان است، اظهار داشت: وهابی‌ها با حمایت همه جانبه صهیونیسم، شیعه و سنی را پرپر می‌کنند و ضرورت دارد مسلمانان در کنار یکدیگر با اتحاد و وحدت، قوه دشمن شناسی خود را بیشتر کنند.

 

حجت ‌الاسلام کیخا خاطرنشان کرد: رژیم آل‌سعود در حالی خود را دشمن تروریسم می‌داند که حامی اصلی گروه‌های تکفیری در منطقه بوده و خود بصورت مستقیم در یمن در حال کشتار مردم مسلمان و بی‌دفاع این کشور است.

 

وی افزود: باید هر چه سریع‌تر تمام زوایای این جنایت روشن و عاملین معرفی شوند و آل‌سعود نیز بپذیرند که اشتباه کرده و عذرخواهی کنند زیرا این حداقل کاری است که باید انجام بدهند.

 

امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» باید ادامه داشته باشد، تصریح کرد: این‌ها جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است اگر انقلاب به این حد قدرت رسیده که ابر قدرت‌ها جلویش زانو می‌زنند به خاطر همین مرگ بر آمریکا و اسراییل است که نباید فراموش کنیم./831/302/ب3

ارسال نظرات