۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۹۴۳۹۶

استقبال سازمان ملل از موافقت انصارالله با اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت

خبرگزاری رسا ـ فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد سازمان ملل از موافقت جنبش انصار الله یمن با اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت استقبال کرد.
اسماعيل ولد شيخ احمد نماينده سازمان ملل در يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده سازمان ملل در یمن در شبکه اجتماعی فیسبوک با اظهار خرسندی از موافقت انصار الله با قطعنامه شورای امنیت اعلام کرد که سازمان ملل از موافقت انصار الله با قطعنامه 2216 سازمان ملل استقبال کرد.

 

جنبش انصار الله با ارسال نامه ای به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل بر پایبندی خود به نکات هفت گانه بسته اول در کنار دیگر گروه های یمنی تاکید کرد.

 

انصار الله افزود:نکات هفتگانه بسته اول شامل قطعنامه های سازمان ملل در خصوص امور یمن از جمله قطعنامه 2216 بر اساس سازوکار اجرایی مورد توافق می باشد وما خواستار این هستیم که قطعنامه های سازمان ملل عامل مهمی برای برنامه ریزی مذاکراتی باشد که جدول بندی مراحل توسط سازمان ملل را می طلبد.

 

عربستان و 9کشور عربی دیگر به جز عمان، با همراهی آمریکا از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کردند که بر اثر آن هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و یا زخمی و آواره شدند./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات