۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۹۴۴۵۶

حمایت عمر موسی از جنایت عربستان سعودی در یمن

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سابق اتحادیه عرب با اشاره به حملات عربستان در یمن تاکید کرد که طوفان قاطعیت دست متجاوزان را قطع می‌کند.
حمله عربستان به يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عمرو موسی دبیرکل سابق اتحادیه عرب با اشاره به حملات «طوفان قاطعیت» به سرکردگی عربستان تاکید کرد که این حملات علاوه بر آنکه در دفاع از حکومت قانونی و شرعی یمن صورت پذیرفته است، دارای پیام آشکاری برای همگان است.

 

عمرو موسی در حاشیه کنفرانس «انستتیوت بیروت» افزود: پیام عربستان به تمام کشورهای منطقه و بین المللی، یک هشدار جدی است. این پیام در بردارنده آن است که هرگونه دخالت در امور کشورهای جهان عربی و تلاش در راستای تسلط بر آن، محکوم به شکست و به شدت مردود است.

 

وی با سخنرانی در این کنفرانس که در امارات برگزار شده است، خاطر نشان کرد: تغییر موجود در منطقه یک تغییر وسیعی است و متاسفانه وجود ضعف در جهان عرب، کشورهای زیادی را به دخالت در امور منطقه‌ای جسور ساخته است.

 

دبیرکل سابق اتحادیه عرب تصریح کرد: باید در برابر دخالت بیگانگان در امور کشورهای عربی با جدیت تمام ایستادگی کنیم و طوفان قاطعیت که به رهبری عربستان فعالیت خود را شروع و با پیوستن کشورهای دیگر به این پیمان، منسجم‌تر نیز شد، حد مشخصی را برای جلوگیری از دخالت بیگانگان قرار خواهد داد./981/ب902/د

ارسال نظرات