۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۹۴۴۸۳
مدیرحوزه مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین:

سردار همدانی هیچ‌گاه از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، گفت: سردار همدانی هیچ‌گاه از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکرد و جهان اسلام با شهادت این سردار بزرگوار سرافراز شد.
سردار همداني

حجت‌الاسلام عباس افشار، مدیر حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی گفت: این سردار بزرگ به عنوان یکی از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

 

وی افزود: رشادت‌های این رزمنده شجاع در جبهه ‌ها هیچ‌گاه در اذهان این ملت رشید ایران فراموش نشده و نخواهد شد و همیشه مانگارخواهد بود.

 

مدیرحوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: سردار همدانی در جبهه‌های حق علیه باطل، بارها با فرماندهی ایثارگرانه خود در کلیه عملیات‌ها توانست ضربات سختی بر پیکر دشمن بعث وارد آورد.

 

حجت‌الاسلام افشار با بیان این‌که این رزمنده ولایتمدار و شجاع پس از پایان جنگ هم در کلیه مسؤولیت‌های خطیر در این نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه کرد، یادآور شد: سردار همدانی هیچ‌گاه زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکرد و به عنوان یک سرباز وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت تا آخرین لحظات عمر شریف خود در راه اعتلای اسلام و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تلاش کرد تا این‌که از سوی  دشمنان تکفیری شربت شهادت را نوشید.

 

دشمنان بدانند مشعل فروزان جهاد اسلامی خاموش نخواهد شد

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با شهادت این سردار سرافراز دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که ملت ایران همیشه پای آرمان‌های والای شهدا و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهدپرور ایران و نیز فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام افشار در پایان با تأکید بر این‌که دشمنان بدانند مشعل فروزان جهاد اسلامی خاموش نخواهد شد، گفت: جهان اسلام با این شهادت سرافراز شد و راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ آمریکایی‌ها در بلاد اسلامی هم‌چنان قدرتمندانه ادامه دارد./955/302/ب2

ارسال نظرات