۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۹۴۴۹۷
یکی از روحانیان لبنان:

امنیت دشمن با اختلاف میان شیعه و سنی تأمین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت لبنان ایجاد خلل در وحدت ملی را از پیامدهای خطیر تاخیر در انتخاب رییس جمهور دانست.
احمد قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت در مراسم فارغ التحصیل دانشجویان دانشگاه اسلامی این شهر، استمرار شرایط بحرانی سیاسی کشور را به نفع هیچ کدام از گروه‌های سیاسی ندانست و گفت: ضرورت احیای دولت و موسسات وابسته به آن بر کسی پوشیده نیست.

 

وی تاکید کرد: مسؤولان بدانند که با تاخیر در انتخاب رییس جمهور نه تنها نظام سیاسی واداری کشور ناکارآمد می شود، بلکه در صورت استمرار این روند، وحدت ملی نیز با چالش روبرو خواهد شد.

 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: دشمن درصدد برافروختن آتش اختلاف بین شیعه و سنی است تا در سایه این اختلافات و درگیری‌ها به اهداف شوم خود دست پیدا کند. برخی از مسؤولان با مانع تراشی در مسیر اصلاحات خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام قبلان در پایان اختلاف بین مسلمانان را ضامن حفظ رژیم صهیونیستی و موجب آسودگی خاطر استعمارگران دانست و خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان اختلافات داخلی را کنار و در مسیر وحدت بگذارند دیگر رژیم صهیونیستی به راحتی نمی تواند به قبله اول مسلمانان تعرض کند و مقدسات آنان را زیر پا بگذارد./1321/ب903/د

ارسال نظرات