۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۹۴۸۱۱
نماینده ولی فقیه در کرمان:

استکبار جهانی تحمل وجود نظام جمهوری اسلامی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمان در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا هنرمند تجسمی سراسر کشور گفت: استکبار جهانی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را تحمل کند و به محض اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، صدام ملعون را وارد کردند تا به ما حمله کند
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان،  آیین تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدای هنرمند تجسمی سراسر کشور با حضور آیت الله جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و سردار روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله در محل هتل پارس برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این آیین تصریح کرد: شهادت مسئله ارزشمند و با اهمیتی است و شهدا در نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

 

آیت الله سید یحیی جعفری بیان کرد: خداوند در قرآن شریف می فرماید «به کسانی که در راه خدا جانشان را از دست داده اند به غیر از شهید وشهادت کلمه دیگری را نسبت ندهید» زیرا مقام شهید آنقدر بلند وعالیست که هیچکدام از این ما ممکن نیست بتوانیم حق مطلب را آنطور باید و شاید ادا کنیم.

 

امام جمعه کرمان یاد آور شد: پیامبر اسلام(ص) فرمودند«بالای هر عمل نیک وخوبی عمل نیک دیگری تصور می شودمگر شهادت در راه خدا»،واگر کسی درراه خدا به مقام شهادت نایل شد بالاتر از این مقام،مقامی در منطق دین و اسلام وجود ندارد ، جعفری ادامه داد مصداق های شهادت زیاد است کسی که به او تهاجم شد وشخص مورد تهاجم از خودش دفاع کرد و سرانجام جانش را ازدست داد وی را شهید می دانیم.

 

نماینده ولی فقیه در کرمان افزود: استکبار جهانی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را تحمل کند و محض اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ره به پیروزی رسید و صدام ملعون را وارد کردند به ما حمله کند.

 

وی تصریح کرد: صدام زمانی به ما حمله کرد که آمادگی مطلوبی برای دفاع نداشتیم و ارتش دارای انسجام نبود وسپاه هم مانند امروز وجود نداشت،آیت‌الله جعفری اظهار کرد دین اسلام رهبری پیامبر گونه امام راحل و فداکاری ملت و خانواده شهدا موجب شد تا دشمن ناکام شود و به اهداف پلید خود نرسد.

 

وی خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی در جوانان و مردم ما به طور عام بوسیله اسلام و رهبری بزرگ ما بوجود آمدو روحانیون نیز در جبهه ها حضور میا فتند وموجب دلگرمی رزمندگان بودند.وی به کشتار مردم فلسطین توسط دولت غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود فلسطین روز به روز مظلوم تر می شود.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود«باید از نظر نظامی به جایگاهی برسیم که دشمن فکر وخیال حمله به ایران را نداشته باشد»و امروز در حال رسیدن به این مرحله هستیم و هر روز سلاح های پیشرفته ترین در وزارت دفاع در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه یاد آور شد شهید در راه خدا اهل بهشت است و بدون تردید کسی که برای میهن و مکتبش جان خود را از دست داده است شهید در راه خدا بشمار می رود./972/102/ب2

ارسال نظرات