۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۱۱۹
مدیر کل اوقاف کرمانشاه:

شیطان در کسوت مستکبران قصد تخریب چهره اسلام را دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اهداف امام حسین از قیام عاشورا گفت: در عصرحاضر شیطان در کسوت مستکبران قصد تخریب چهره اسلام را دارند.
مدير کل اوقاف کرمانشاه سوگواره بصيرت عاشورايي سوگواره بصيرت عاشورايي سوگواره بصيرت عاشورايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه جلسه هم اندیشی و توجیهی مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم و بومی استان کرمانشاه در سوگواره بصیرت عاشورایی صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و طلاب و روحانیان در دانشکده علوم قرآنی استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم عنوان داشت: قتل در ماه محرم در میان اهل جاهلیت نیز مذموم بوده و آن را گناهی بزرگ می دانستند اما در این ماه امام حسین (ع) و یارانش را به قتلگاه کشاندند.


حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم سال جاری از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه 225 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می شوند، شعار مبلغان اعزامی، ثبت یک وقف به ازای هر مبلغ است و این وقف ها در زمینه های مختلف حوزوی و خیرات و دیگر موارد صورت می گیرد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف اداره اوقاف ترویج فرهنگ اینانه وقف و تجهیز حوزه های علمیه و مناطق محروم استان است که با فعالیت ها و تلاش مبلغان می توان اعتماد مردم را به این امرخیر جلب کرد.


وی با اشاره به هدف والای امام حسین (ع) از قیام در روز عاشورا، اظهار داشت: امام حسین (ع) پیام ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را به گوش جهانیان رساند و جهت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن فرهنگ نماز قیام کرد.


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان بیان داشت: مبلغان باید در امر خطیر تبلیغ هدف مشخص و معینی را دنبال کنند، اولیا و نمایندگان شیطان در عصرحاضر قصد تخریب چهره اسلام و به زوال کشاندن مردم مسلمان را دارند اما باید از قیام امام حسین (ع) در جهت احیای رستگاری انسان ها درس بلند همتی گرفت و اجازه نفوذ و جولان به دشمنان و مستکبران نداد./857/203/ب3

ارسال نظرات