۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۱۶۵
با حضور آیت الله شبستری برگزار شد؛

مراسم معارفه مدیر استانی خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری رسا ـ پیش از ظهر امروز، مراسم معارفه مدیر جدید خبرگزاری تسنیم از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.
معارفه خبرگزاري تسنيم به دست آيت الله شبستري معارفه خبرگزاري تسنيم به دست آيت الله شبستري معارفه خبرگزاري تسنيم به دست آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیش از ظهر امروز، مراسم معارفه مدیر جدید خبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی به دست آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بیت معظم له برگزار شد.


بنابراین گزارش، خبرگزاری تسنیم که پیش از این به صورت غیر رسمی در آذربایجان شرقی به فعالیت می پرداخت، از این پس به صورت رسمی با افتتاح دفتر و معارفه مدیر جدید، مهدی کاظم زاده آن کار خود را آغاز می کند.


سرهنگ قائدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم با اشاره به تهدیدات نرم دشمن در حوزه مقابله با نظام اسلامی، اظهار داشت: رسانه های و مطبوعات یک نقش بی بدیل و جایگاهی انکار ناپذیر دارند، رسانه امروز مهم‌ترین ابزار جنگ در عرصه نرم است.


وی با اشاره به تغییر تهدیدات از عرصه نظامی و سخت به جنگ نرم، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی با یک پرسه تهدید هوشمند از سوی استکبار جهانی روبرو است، دشمن برای اعمال نفوذ و سلطه دوباره از تمام امکانات بهره می‌برد.


جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که اگر روزی تهدید نظامی کیان این مملکت را مورد هجمه قرار دهد، مردم و نیرو های مسلح با تأسی به فرمان امام خامنه‌ای در میدان های نبرد حاضر خواهند شد، ابراز داشت: دشمن از پروسه نظامی در برابر ایران اسلامی شکست سختی خورده است و سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی به صورت استکبار نواخته شده است، دشمن جرأت حمله نظامی را ندارد.


وی با بیان این‌که امروز با تهدید نرم و تحمیل اراده با پروسه نفوذ مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: برای مقابله با این تهدید ضروری است به ابزارها و شیوه های جنگ نرم و مقابله با تهاجم دشمن به ویژه در عرصه رسانه مجهز شد.


عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری تسنیم، همچنین با اشاره به چالش امروز خبرگزاری ها، اظهار داشت: با ظهور رسانه های اینترنتی مطبوعات با یک چالش بزرگ روبرو شدند، همین چالش برای خبرگزاری ها با پیدایش شبکه های اجتماعی یجاد شده است.


وی با اشاره به به تغییر رویکر کلان این خبرگزاری از خبرگزاری متنی به صوتی، تصویری و فیلم، ابراز داشت: حضور در شبکه های اجتماعی، و توسعه فعالیت ها در عرصه سیما با وجود تبلیغات گسترده دشمن با هدف تغییر سبک زندگی مردم یک امر مهم و انکار ناپذیر است.

 

توانگر با اشاره به مسائل منطقه، خاطرنشان کرد: تدابیر حکیمانه رهبری شرایط منطقه را که به عنوان یک تهدید می توانست برای کل منطقه و نظام اسلامی مطرح باشد، به نمایش اقتدار و حضور نظام اسلامی مبدل شد و دشمنان در این عرصه نیز با شکست روبرو شدند.


وی وظیفه امروز رسانه ها را رساندن صدای مظلومان مسلمان منطقه به جهان دانست تا دشمن نتواند آن را غیر واقع گرایانه برای دنیا مطرح کند، تصریح کرد: رسانه های باید واقعیات منطقه و کشور های اسلامی و دست های آلوده استکبار را برای جهان بیان کنند.


قائم مقام خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که در مسأله برجام می شد بهتر از این عمل کرد، افزود: اگر رییس مجلس با سعه صدر اجازه بیان پیشنهاداتی را می داد می شد در مسأله برجام بهتر از این عمل کرد، در جریان بعد از توافق نیز نفوذ دشمن خطرناک است و باید مراقب بود./854/202/ب3

ارسال نظرات