۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۵۱۷۰
تحلیلگر و کارشناس برندسازی سیاسی:

برندسازی نقش مهمی برای مقابله با اسلام هراسی دارد

خبرگزاری رسا ـ تحلیلگر و کارشناس برندسازی سیاسی در رابطه با اهمیت برندسازی، گفت: ایران هراسی تلاش دشمنان برای ساخت برند منفی است، ما هم باید برند مثبتی از خودنشان دهیم.
برند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رسول بابایی تحلیلگر و کارشناس برندسازی سیاسی در نشست «برندسازی در رقابت های انتخاباتی آمریکا» که چهارشنبه 22 مهر ماه در پژوهشگاه مطالعات جهان برگزار شد، گفت: ما در عصر برندها زندگی می کنیم و برند ها در همه حوزه ها در اطراف ما وجود دارد.

 

تحلیلگر و کارشناس برند سازی سیاسی اظهار داشت: کارکرد برند در زندگی که در حال تزلزل است اعتماد ایجاد می کند، اگر برند ها حذف شود بسیاری مسائل دچار تزلزل می شود و برندها در حوزه اقتصادی حرف اول را می زنند.

 

وی در رابطه با نقش آمریکا در رابطه با برندسازی، خاطرنشان کرد: نقش آمریکا در برند سازی در حوزه اقتصادی اپل، گوگل و ماکروسافت است و همه آنها آمریکایی است، در حوزه اقتصاد عرصه برند مهم است و برندها در خارج آمریکا تولید می شود ولی سود آن در آمریکا است.

 

بابایی افزود: شخصیت های هالیودی که برند شدند هزینه های زیادی برای آنها مصرف شده است، در حوزه سیاسی هم همین ساختار است و عصر ایدئولوژی ها سپری شده است.

 

 تحلیلگر و کارشناس برند سازی سیاسی با اشاره به سریال 24 گفت: در این سریال شخصتی مثل اوباما وجود داشت و این بحث اتفاقی نیست، اینکه شخص سیاه پوست بر سرکار بیاید و شعارها، نوع نگاه و مناسبات جهانی را متحول کند.

 

وی تصریح کرد: آمریکا برای تسلط بر جهان به برند نیاز بیشتری دارد، در داخل آمریکا مناسبات را تغییر می دهد، در انتخابات 2016 «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» که در حوزه غیر سیاسی و سرمایه داری فعالیت می کند، در هر برنامه ای کلاه بر سرش می گذارد و به نوعی برند سازی می کند.

 

بابایی ضمن تأکید بر استفاده از برند در کشور، ابراز داشت: برند سازی منجر می شود رابطه نماینده ها با مردم و دانش سیاسی مردم را ارتقا یابد، در سطح ملی فقدان برند سازی ممکن است ما را دچار بحران کنند ، آمریکایی ها خود را در رهبر دنیا می داند ما هم در دنیا به برند احتیاج داریم.

 

تحلیلگر و کارشناس برند سازی سیاسی در ادامه صحبت های خود گفت: ایران هراسی تلاش دشمنان برای ساخت برند منفی است و ما هم باید برند مثبتی از خودنشان دهیم .

 

وی با تآکید در رابطه با اهمیت برندسازی، عنوان کرد: انتخابات مجلس ما به برند سازی نیاز دارد، برندسازی برای سیاست ما مهم است این دانش باید تدوین شود در سطح آکادمیک و عمل معرفی به جامعه علمی و سیاسی شود و فقدان آن به ضرر جامعه است.

 

بابایی خاطرنشان کرد: برند فراتر از محصول و لوگو است و باید بیشتر از آنکه بعد عینی داشته باشد بعد ذهنی داشته باشدتا در ذهن مشتری بماند، شخصی می تواند برای یک حوزه برند باشد که به ارتقای فردی و شغلی او کمک کند./818/202/ب3

ارسال نظرات