۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۲۷۹
رییس اوقاف شیعه عراق:

خون امام حسین همچنان می جوشد

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف شیعه عراق تأکید کرد که خون حضرت اباعبدالله(ع) همانند خون حضرت یحیی می جوشد تا امام زمان(ع) انتقام آن را بگیرد.
حجت الاسلام سيد علاء موسوي رييس اوقاف شيعه عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علاء الموسوی رییس اوقاف شیعه عراق در مراسم تبدیل پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) که دقایقی پیش برگزار شد، گفت: پرچم قرمز نشان دهنده انتقام است، خونی که همانند خون حضرت یحیی همچنان می جوشد و در پی انتقام از ظالمان است.

 

وی افزود: یا امام زمان(عج)؛ این پرچم قرمز بیش از هزار سال است در دل شما می تپد تا زمان اذن الهی برسد و انتقام خون سید الشهدا(ع) و خاندانش را بگیری.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: پرچم قرمز را با پرچم سیاه تعویض می کنیم چرا که ادامه این عزا ادامه دین حنیفی است که خداوند آن را به مردم هدیه داده و از سوی امام حسین(ع) به آن حیات جدیدی بخشید.

 

رییس اوقاف شیعه عراق ادامه داد: با اشک و اندوه و هوشیاری کامل به استقبال محرم می رویم. حضرت آیت الله سیستانی از همگان خواست عزای سید مظلومان و شهدا را به خوبی و بر اساس احکام شرعی به ویژه حجاب و نماز اول وقت انجام دهند.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: از خداوند متعال می خواهیم تحت لوای امام زمان به انتقام خون حضرت اباعبدالله بپردازیم./980/ب902/د

ارسال نظرات