۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰
کد خبر: ۲۹۵۳۵۰
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

هیأت‎های مذهبی با شعار «هیهات من الذله» روحیه استکبار ستیزی امام حسین را زنده کنند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان تاکید کرد: اسرائیل یک غده سرطانی است که تنها راه علاج آن تجلی وحدت اسلامی در منطقه است.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که گروه‌های تکفیری بویی از اسلام نبرده اند؛ چرا که در اسلام حقیقی خرافات و جهل جایی ندارد، تعصب و خود محوری مردود است و به جای درگیری و کشتار، گفت‌وگو و حل مشکلات قرار می گیرد. 

 

در این بیانیه آمده است: تبلیغات منفی که از مدعیان دروغین تکفیری که خود را منسوب به اسلام می دانند و تحت پرچم منقوش به «لا اله الا الله و محمد رسول الله» به جنایتگری می پردازند، تنها برای مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام است و تمام افکار و عقاید آنان از سوی یهودیت صهیونیستی سرچشمه می گیرد.

 

این جمعیت تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بهره می گیرد و سعی می کند با قدرت دادن به گروه‌‌های افراط گرای تکفیری در دل کشورهای اسلامی، ضمن شعله ور نگهداشتن آتش اختلافات، امت اسلامی را به این درگیری‌ها مشغول کند تا اهداف شوم خود را در منطقه به پیش ببرد.

 

در بیانه جمعیت علمای مسلمان لبنان تصریح شده است: دشمن حقیقی مسلمانان رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی است و مسلمانان باید هوشیار باشند که فریب توطئه چینی‌های این رژیم غاصب را نخورند و خواسته یا ناخواسته با وارد شدن در درگیری‌های قومی و مذهبی در پازل دشمن نقش آفرینی نکنند.

 

اعضای این جمعیت تصریح کردند: اسرائیل یک غده سرطانی است که تنها راه علاج و ریشه کن کردن آن، وحدت اسلامی است. اگر مسلمانان به این مساله توجه داشته باشند که این درگیری‌های داخلی تنها برای عدم شکل گیری وحدت اسلامی است با هوشیاری بیشتری نسبت به این مساله دقت می کنند.

 

این در جمعیت در پایان بیانیه خود از مردم و هیأت های مذهبی خواست که در روز عاشورا با پرچم "هیهات من الذلة" در خیابان‌ها حضور پیدا کنند تا پیام اعلام برائت از دشمنان اسلام، به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری را به گوش جهانیان برسانند. مسلمانان باید با اجتماعات با شکوه خود در ایام عزاداری ماه محرم، بیش از پیش بر تمسک به خط مشی امام حسین(ع)، در مقابله با طاغوتیان زمان اهتمام داشته باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات