۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۵۴۵۱
مفتی لبنان:

صهیونیست‌ها برای یهودی سازی مسجد الاقصی از هیچ جنایتی دریغ نمی‎کنند

خبرگزاری رسا ـ مفتی لبنان تاکید کرد: دارالافتای لبنان با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین در جهت آزادسازی قدس شریف حمایت می‎کند.
عبداللطيف دريان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبداللطیف دریان، مفتی لبنان در دیدار با گروهی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جهان عرب و کشورهای اسلامی خواست که هر چه سریعتر برای حمایت از قبله اول مسلمانان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی در این دیدار اقدامات جنایتکارانه رژیم صهونیستی را محکوم و اعلام کرد: این رژیم درصدد پیاده کردن برنامه‌های استعماری و نهایی کردن پروژه یهودی سازی مسجد الاقصی است و در این راستا از انجام هرگونه جنایتی ابایی ندارد.

 

دریان افزود: اقدامات این رژیم در کرانه باختری علاوه بر تلخ کردن زندگی بر کام فلسطینیان، امنیت منطقه را نیز متزلزل کرده و روز به روز بر مشکلات مسلمانان می افزاید. جوامع بین المللی باید نسبت به اقدامات ضد بشری این رژیم خونریز واکنش نشان دهند و بدانند که استمرار اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی حتی امنیت جهانی را بر هم می زند.

 

مفتی لبنان خاطر نشان کرد: نه تنها مسجد الاقصی، بلکه سرزمین فلسطین برای مسلمانان مقدس است و مسلمانان جهان یا باید با دشمن حقیقی اسلام یعنی اسرائیل غاصب به پیکار بپردازند و یا به اخراج مسلمانان از سرزمین مقدسشان و آوارگی آنان راضی بشوند.

 

وی در پایان تصریح کرد: دارالافتای لبنان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و تا تحقق آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی از حمایت خود دریغ نمی کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات