۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۹۵۶۷۹

تجمع مردم انگلیس برابر سفارت رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ گروه‌های حامی مردم مظلوم فلسطین در انگلیس، برای اعتراض به ظلم رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی مقابل سفارت اسرائیل در لندن تجمع می‌کنند.
لندن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم انگلیس در اعتراض به اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، روز شنبه (فردا) 17 اکتبر در لندن تجمع می‌کنند.

 

گروه‌های حامی مردم فلسطین شامل «دوستان الاقصی»، «انجمن فلسطینیان در بریتانیا»، «انجمن مسلمانان بریتانیا»، «انجمن اسلامی در اروپا»،«کمپین همبستگی با فلسطین»، «فدراسیون جوامع اسلامی دانشجویی» و «ائتلاف توقف جنگ» در انگلیس دراین تجمع برای حمایت از مردم فلسطین، شرکت خواهد کرد.

 

این گروه‌های حامی فلسطینیان در انگلیس طی بیانیه‌ای اعلام کردند همگی برای فلسطین با هم همراه شدند. در این بیانیه همچنین آمده است «مابا هم برای صلح، آزادی و عدالت متحد شدیم. در مقابل نفرت، تعصب و نژادپرستی متحد شده‌ایم.»

 

در این بیانیه ضمن اشاره به محاصره ظالمانه نظامی آمده است: مسجد الاقصی تحت حمله است. سربازان اسرائیلی به سوی معترضان بی سلاح آتش گشودند و اوباش اسرائیلی‌ در خیابان‌ها قدم می‌زنند و مرگ بر اعراب سر می‌دهند.

 

در ادامه بیانیه به شهرک سازی صهیونیست‌ها اشاره شده و آمده است: شهرک‌نشینان مسلح در زمین‌های غصب شده فلسطینیان زندگی می‌کند و به زن و بچه و مرد فلسطینی حمله‌ور می‌شوند. مردم غزه هم زیر بمباران اسرائیلی‌ها هستند و در خانه‌هایشان به قتل می‌رسند.

 

در ادامه این حامیان فلسطینیان در انگلیس گفتند که در اعتراض به افزایش حملات علیه فلسطینیان تجمع می‌کنند و از همه کسانی که به این تجمع بپیوندند، استقبال می‌شود.

 

این بیانیه، اقدام ضد یهودیت و اسلام‌هراسی و هر نوعی از نژادپرستی را محکوم کرده و یادآور شده مردم فلسطین شاهد تخریب زندگی خود با آفت نژادپرستی، استعمار و نظام آپارتاید اسرائیلی بودند.

 

این تجمع روز شنبه (فردا) در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن از ساعت 12 تا 14 برگزار می‌شود./982/ب101/د

ارسال نظرات