۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۹۵۷۳۰
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

کشورهای مرتجع عربی به حمایت از گروه‎های تکفیری می‎پردازند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تاکید کرد که اگر کشتاری که در فلسطین شاهد آن هستیم در هر جای دیگری رخ داده بود تمام کشورهای غربی و عربی واکنش نشان می دادند.
شيخ ماهر حمود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت،در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، فلسطین را معرکه کشتار مسلمانان بی دفاع خواند و گفت: اگر این وقایع در هر جای دیگری به جز فلسطین رخ داده بود تمام کشورها واکنش نشان می دادند.

 

وی افزود: کشورهای غربی به دلیل تصمیمات سیاسی و مصالح خودخواهانه نمی خواهند در برابر جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی واکنشی از خود نشان دهند.
  
شیخ ماهر حمود تاکید کرد: برخی کشورهای مرتجع عربی که سرمایه زیادی در اختیار دارند به جای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از گروه‌های تکفیری و تروریستی حمایت می کنند و این مساله جای تاسف است.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت خاطر نشان کرد: جای تعجب است که برخی از کشورهای عربی حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی را محکوم نکرده اما نسبت به اقدامات نظامی روسیه در سوریه اعتراض می کنند.

 

این عالم اهل سنت لبنان با طرح این سوال که آیا جنایت های آل سعود در یمن دخالت در امور یک کشور مستقل به حساب نمی آید، افزود: عربستان بدون هیچ دلیل موجهی زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون می کشد و کسی اعتراض نمی کند اما مسکو با مورد هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی تکفیری مورد هجوم اعتراض‌های کشورهای غربی واقع می شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: بارها اعلام کردیم و باز هم تکرار می کنیم که تنها تمسک به خط مشی مقاومت است که می تواند منطقه از بحران‌های موجود نجات دهد و دشمن تمام توان تلاش خود را به کار بسته تا به محور مقاومت ضربه بزند./1321/ب901/د

ارسال نظرات