۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۹۵۷۴۵
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

حامیان داعش علیه اقدامات سازنده مسکو موضع گرفته‎اند

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، اقدامات عربستان در یمن را یک تجاوز و دخالت آشکار خواند و تروریسم در سوریه را رو به نابودی توصیف کرد.
شيخ صهيب حبلي عضو جمعيت مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته که در یکی از مساجد صیدای لبنان برپا شد، شجاعت جوانان فلسطینی که با انجام عملیات شهادت طلبانه وحشت به جان صهیونیست‌ها انداخته اند را ستودنی خواند.

 

وی افزود: بسیاری از شهرک نشینان اسرائیلی به دلیل ترس و وحشت از خانه خود خارج نمی شوند تا با واکنش جوانان فلسطینی در قبال اقدامات جنایتکارانه نیروهای نظامی صهیونیستی روبرو نشوند.

 

این عالم اهل سنت لبنان ابراز امیدواری کرد که جوانان فلسطینی انتفاضه سوم را به صورت کامل شکل داده و به وسیله این انتفاضه قدس شریف را از چنگال اشغالگران غاصب آزاد می سازند.

 

الحبلی تاکید کرد: پروژه تروریسم در سوریه در آستانه شکست و نابودی است و کشورهای حامی تروریسم در منطقه از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از این شکست به تکاپو افتاده اند.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان نسبت به اعتراض برخی کشورهای عربی نسبت به اقدامات نظامی مسکو در سوریه انتقاد و خاطر نشان کرد: این کشورها به دلیل شکست سنگینی که در سوریه متحمل شدند لب به اعتراض گشوده و اقدامات سازنده روسیه را دخالت می نامند.

 

وی در پایان با طرح این سوال سخنان خود را به پایان برد: چرا کسانی که نسبت به اقدامات مسکو در سوریه اعتراض می کنند و آن را دخالت می دانند، نسبت به تجاوز آشکار عربستان در یمن اعتراضی ندارند و آن را دخالت وحشیانه در امور یک کشور مستقل مسلمان نمی دانند./1321/ب901/د

ارسال نظرات