۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۹۵۸۶۲

جبهه عمل اسلامی لبنان حمله تروریستی علیه عزاداران در عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان حمله تروریستی علیه عزاداران حسینی در سیهات عربستان را با هدف انحراف افکار عمومی و توجه مسلمانان از مساله فلسطین دانست.
جبهه عمل اسلامي



به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی واقع شده در مسجد الحمزه و حسینیه الحیدریه در شهر سیهات استان القطیف عربستان را که منجر به شهادت 5 تن و مجروح شدن 9 عزادار دیگر شد، محکوم کرد.

 

در بیانیه این جبهه آمده است: گروه تروریستی داعش مسؤولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است و این مساله نشان از تلاش عناصر این گروه برای ایجاد آشوب در مناطق شیعه نشین عربستان سعودی است.


این جبهه تاکید کرد: در شرایطی که جوانان غیور و مقاوم فلسطینی در کرانه باختری، صهیونیست ها را با عملیات شهادت طلبانه را به ستوه آورده اند، عناصر تکفیری تروریستی سعی می کنند با این اقدامات مجددا آتش اختلافات مذهبی را در کشورهای اسلامی شعله ور کنند تا نگاه‌ها را از سمت مسجد الاقصی منحرف سازند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف شوم خود در قدس شریف و نهایی کردن پروژه یهودی سازی قدس شریف به این اقدامات تروریستی در منطقه نیازمند است و از این رو از گروه‌های تکفیری برای اجرای این بازی تکراری حمایت می کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات