۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۹۵۸۷۰
یکی از روحانیان لبنان:

نهضت عاشورا سبب نجات بشریت از اسارت طاغوت شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری برنامه های استعماری رژیم صهیونیستی را با مشکل روبرو کرده است.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار با ابو سامر موسی، عضو شورای رهبری جنش جهاد اسلامی فلسطین، آینده سیاسی منطقه را نامعلوم خواند و گفت: آتش فتنه از هر گوشه زبانه می کشد و نمی گذارد اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه رو به بهبودی برود.

 

وی به تاثیر مراسم عزاداری امام حسین (ع) در تجلی وحدت اسلامی و جلوگیری از فتنه مذهبی اشاره کرد و افزود: قیام امام حسین (ع) خدمت به بشریت بود و آدمی را از بند اسارت طاغوتیان رها کرد و روحیه  استکبارستیزی را در وجود یک مسلمان واقعی نهادینه ساخت.

 

این روحانی لبنانی در ادامه بر ضرورت اهتمام جهان عرب و مسلمانان به مساله فلسطین تاکید کرد و اظهار داشت: ملت فلسطین با عملیات شهادت طلبانه در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند و آنچه در این میان از کشورهای عربی و اسلامی انتظار می رود، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان است.

 

عضو ارشد جنبش امل لبنان به نقش تاثیرگذار انتفاضه سوم در عقب نشینی رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی پرداخت و گفت: این رژیم از هر ابزاری برای پیشبرد نقشه‌های از پیش طراحی شده خود سوء استفاده می کند. گاهی با یورش به مسلمانان در مسجد الاقصی و گاهی با حمایت همه جانبه از گروه‌های تکفیری تروریستی سعی می کند فضا را برای اجریی کردن پروژه یهودی سازی مسجد الاقصی مهیا کند.

 

وی در پایان بر حفظ امینت پناهندگان فلسطینی در اردوگاه‌های آوارگان تاکید کرد و از نیروهای امنیتی و گروه‌های فلسطینی خواست که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات