۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۹۵۸۷۶
نماینده پارلمان لبنان:

صهیونیست‎ها از موشک‌های آماده شلیک ایران به وحشت افتاده‎اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان توانایی مقاومت را در سطحی دانست که اگر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تعرضی کند، با اقدام کوبنده محور مقاومت غافلگیر شود.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم عزاداری به مناسبت ماه محرم که در حسینه شهر "کفرحتی" برگزار شد، رژیم صهیونیستی را در حمله و آسیب زدن به لبنان عاجز خواند.


وی افزود: به فضل الهی محور مقاومت در لبنان به سطحی از توانایی‌ها و امکانات نظامی رسیده است که در صورت هرگونه تعرض رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، می تواند با پاسخی کوبنده سردمداران ستمگر این رژیم را غافلگیر کند.


این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: زمانی که صهیونیست‌ها موشک‌های پیشرفته ایران را می بینند که از در اعماق زمین آماده شلیک است، احتمال قوی می دهند که حزب الله نیز از این توانایی موشکی برخوردار باشد و این مساله موجب وحشت اسرائیلی‌ها شده است.

 

محمد رعد در ادامه رشادت‌های رزمندگان مقاومت را ستودنی خواند و اظهار داشت: جوانانی که در محور مقاومت فداکاری می کنند در مکتب عاشورایی امام حسین (ع) تعلیم دیده اند و از هیچ قدرتی هراس به خود راه نمی دهند.

 

نماینده پارلمان لبنان در پایان، به مشکلات داخلی لبنان پرداخت و گفت: متاسفانه مشکل برخورد طایفه گرایانه مسؤولان این کشور هنوز مرتفع نشده و حل مشکلات روزمده مردم مانند مشکل انباشت زباله‌ها نیز به دلیل مسایل طایفه‌ای بدونحل شدن رها شده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات