۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۹۵۹۰۲
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

دشمنان محور مقاومت خادمان رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان محور مقاومت را تنها سد مستحکم در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی دانست.
خليل حمدان عضو ارشد جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسم عزاداری سومین شب ماه محرم در بیروت، نسبت به اقدامات گسترده رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد و گفت: محور مقاومت تنها سدی است که در برابر سیل جنایت‌های این رژیم ستمگر ایستادگی می کند.

 

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی منطقه هر کس اقدامی علیه مقاومت انجام دهد به طور یقین از مزدوران و نوکران رژیم صهیونیستی است.

 

خلیل حمدان از اقدامات ارزنده ارتش که در رستای تامین امنیت کشور تلاش می کنند قدردانی و خاطر نشان کرد: امنیت کشور به دست کسانی که در داخل بر طبل اختلافات مذهبی و قومی می کوبند، مختل می شود. این اقدامات فتنه افروزانه نیز از سوی افراد نفوذی وابسته به رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

 

عضو ارشد جنبش امل تصریح کرد: تمام اقدامات گروه‎‌های تروریستی و تکفیری در راستای خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی است. این اقدامات کشورهای منطقه را به مشکلات داخلی مشغول می کند و دیگر پرداختن به مساله فلسطین در اولویت  کشورهای عربی و اسلامی نخواهد بود.

 

حمدان در پایان از کشورهای عربی و اسلامی خواست که از خواب غفلت برخیزند و از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان حمایت کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات