۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۱۹۴
یکی از علمای لبنان:

نهضت عاشورا یک انقلاب مستمر است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان، ضمن اعلام حمایت از اقدامات شجاعانه جوانان مقاوم فلسطینی، تاکید کرد: امروزه فلسطین بیش از هر زمان دیگری به حمایت کشورهای عربی و اسلامی نیاز دارد.
شيخ علي ياسين
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان در مراسم عزای حسینی که در شهر "حولا" این کشور برگزار شد، به مشکلات داخلی لبنان اشاره کرد و گفت: تعطیلی دولت در لبنان روز به روز بر عمق مشکلات می افزاید و موجب شده بسیاری از شهروندان لبنانی از این کشور مهاجرت کنند.
 
وی از مسؤولان خواست که برای جلوگیری از مهاجرت مردم از کشور، راه حلی را برای مرتفع شدن مشکلات معیشتی مردم ارائه کنند و مصالح ملی را در نظر داشته باشند.
 
این روحانی لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله فلسطین پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم مقاومت فلسطین و به ویژه جوانان شجاع کرانه باختری باید به مقاومت خود در برابر اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها ادامه دهند و با اتحاد زیر پرچم قدس سد مستحکمی را در برابر این رژیم غاصب ایجاد کنند.
 
شیخ علی یاسین، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی را تفکیک منطقه و اجبار مسلمانان به مهاجرت از سرزمین خود دانست و تصریح کرد: جهان عرب و جهان اسلام نباید اجازه دهند که استعمارگران به مقاصد شوم خود در منطقه دست پیدا کنند.
 
رییس جمعیت علمای صور لبنان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و گفت: در شرایطی که فلسطین و مسجد الاقصی بیش از هر زمان دیگر به حمایت کشورهای عربی و اسلامی نیازمند است، حکام عرب کاملا یه این مساله مهم بی توجهی و از کنار آن به راحتی عبور می کنند.
 
 
وی در پایان تاکید کرد: عاشورا یک انقلاب مستمر در جهت اصلاح امت اسلامی است که همواره خواهان دفاع از هویت اسلامی بوده و بر حمایت از مظلوم علیه ظالم دعوت می کند./1321/ب902/د
ارسال نظرات