۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۹۶۲۳۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

آمریکا به دنبال تغییر ماهیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: دیدگاه آمریکا نسبت به ایران تغییر پیدا نکرده است، ازاین رو بعد از شکست در نبرد سخت، به نبرد نرم روی آورده اند تا از این طریق به ایران ضربه وارد کنند.
حجت الاسلام ميثم حاج احمد

حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به فرمایشات رهبر  معظم انقلاب مبنی بر اینکه مرحله پسا برجام مهم‌تر از برجام است، گفت: دشمن به واسطه برجام به دنبال نفوذ در ایران است که این نفوذ می تواند در زمینه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

 

وی افزود: نفوذ فرهنگی مهم‌تر از نفوذ در سایر زمینه ها است، از این رو رهبر معظم انقلاب می فرماید هوشیار باشید، دشمن در صدد رخنه در ایران است که این رخنه می تواند به اشکال مختلف باشد.

 

حجت الاسلام حاج احمد با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمود اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید، گفت: فرموده رهبر معظم انقلاب نویدی برای از بین رفتن اسرائیل است، چرا که ایشان نائب بر حق امام زمان(عج) است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با تأکید بر این که اسرائیل غاصب باید از خاک فلسطین بیرون رود، گفت: آمریکا به دنبال امن کردن منطقه برای اسرائیل است.

 

وی افزود: آمریکا در داخل و خارج از کشور ایران به دنبال نفوذ در ایران و تغییر ماهیتی انقلاب است، از این رو محدود کردن قدرت و نفوذ منطقه ای ایران، متوقف کردن حمایت ایران از جبهه مقاومت، مطرح کردن اتهامات حقوق بشری به ایران و متوقف کردن فعالیت های هسته ای ایران از اهداف راهبری آمریکا در قبال ایران اسلامی است.

 

عادی سازی ارتباط با دشمنان ایران در حال شکل گیری است

به گفته وی، آمریکا در سال های گذشته با تحریم ایران، حمله نظامی و پشتیبانی از صدام، ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای به وسیله عناصر ضد انقلاب به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی بود که در نهایت با شکست مواجه شد.

 

حجت الاسلام حاج احمد با تأکید بر این که دیدگاه آمریکا نسبت به ایران تغییر پیدا نکرده است، گفت: همه مسؤولان آمریکا به دنبال تغییر ماهیت انقلاب ایران هستند، ازاین رو بعد از شکست در نبرد سخت، به نبرد نرم روی آورده اند تا از این طریق به ایران ضربه وارد کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با یادآوری این که رهبر معظم انقلاب فرمود دست دوستی با دشمن نمی توان داد، چرا که دشمن از دشمنی خود دست بر نمی دارد، گفت: عادی سازی ارتباط با دشمنان ایران در حال شکل گیری است که خود مقدمه ای برای نفوذ است.

 

وی با اشاره به این که نفوذ داخلی دشمن متمرکز بر نسل جوان است تا بتوانند تفکرات نسل جدید را تغییر دهند و تفکری جدید بر کشور حاکم کنند، گفت: تقویت جبهه غربگرا در ایران از دیگر اهداف دشمن در کشور است.

 

حجت الاسلام حاج احمد گفت: به عقیده دشمن برخی در ایران با شعار مرگ بر آمریکا، مقاومت و حمایت از حزب الله مخالف هستند، از این رو باید این افراد تقویت شوند تا مسیر برای نفوذ در ایران و تغییر دیدگاه عمومی عملی شود./1307/302/ب3

ارسال نظرات