۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۲۹۶۲۸۷
عضو ارشد حزب الله:

مشکلات لبنان ناشی از یک گروه فاسد سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان مشکل اصلی لبنان را وجود یک طبقه سیاسی فاسد در کشور دانست که در اقدامات خود مصالح و منافع مردم را نادیده می گیرند.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم عزاداری به مناسبت ماه محرم در مقام حضرت خوله (س) در بعلبک لبنان به اوضاع بحرانی منطقه در زمینه مسایل سیاسی و امنیتی اشاره کرد و گفت: منطقه شاهد یک شرایط استثنایی است که تاکنون نظیر آن را تجربه نکرده است.

 

وی افزود: در شرایطی که تمام کشورها برای حفظ منافع و مصالح خود تلاش می کنند، لبنان نیز باید از اقداماتی که مصلحت عموم جامعه را به مخاطره می انداز، پرهیز کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: کسانی که می گویند لبنان باید نسبت به وقایع منطقه بی طرف باشد و اقدامی انجام ندهد، از اصول امنیتی و سیاسی هیچ بویی نبرده اند. حضور فعال مقاومت در خارج از مرزهای لبنان در حقیقت برای تامین امنیت کشور است.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مشکل اصلی لبنان وجود یک گروه سیاسی است که علاوه بر اشاعه فساد در عرصه سیاست، اقداماتی انجام می دهد که در آن تنها به منافع حزبی خود می اندیشد و مصالح مردم را نادیده می گیرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که نسبت به اقدامات ارزنده مقاومت انتقاد می کنند همواره درصدد ضربه زدن به این محور بوده اند و اگر کشور بر اساس خواسته آنان اداره شده بود تاکنون جزئی از مناطق اشغال شده به حساب می آمد./1321/ب902/د

ارسال نظرات