۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۵۳۰
استاد حوزه و دانشگاه:

حوزه‎های علمیه با تبلیغ دین و ارزش های انقلاب از نفوذ دشمن جلوگیری کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که عدم حمایت از این نیروهای انقلابی موجب سرخوردگی و کناره گیری آنها می شود، گفت: باید به نیروهای انقلابی با دادن تریبون و پست بها داده شود تا در این جایگاه بتوانند روحیه انقلابی خود را نشر دهند.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

حجت الاسلام سید مهدی نبوی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل پیروز شد و با رهبری آیت الله خامنه ای و تلاش نیروهای انقلابی حفظ شده است، گفت: متأسفانه شاهد کم لطفی نسبت به برخی از نیروهای انقلابی و نظام هستیم که این اقدامات در شأن آنها نیست.

 

وی افزود: نیروهای انقلابی باید تقویت شوند تا شاهد استمرار و پایداری انقلاب اسلامی ایران باشیم، از این رو این جمعیت دلسوز باید تحت امر رهبر معظم انقلاب به مسیر خود در راستای اهداف انقلاب ادامه دهند.

 

حجت الاسلام نبوی با بیان این که دولتمردان باید براساس شعار اعتدال خود، به شکلی برخورد نکنند که نیروهای انقلابی و بسیجی سرخورده شوند، گفت: حوزه های علمیه باید با تبلیغ و اعزام مبلغان آگاه و انقلابی به تقویت شعار انقلابی بپردازند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که استکبار ستیزی هیچگاه پایانی ندارد، گفت: رفتار و سخنان مسؤولان باید در راستای تقویت نیروهای انقلابی باشد تا شاهد سرخوردگی و گوشه نشینی نیروهای انقلابی نباشیم.

 

وی با اشاره به این که نیروهای انقلابی وظیفه انقلابی خود را انجام می دهند، افزود: وظیفه دولت در قبال نیروهای انقلابی سنگین است، چرا که عدم حمایت از این نیروهای ارزشمند موجب سرخوردگی و کناره گیری آنها می شود.

 

به گفته وی، حوزه های علمیه با تبلیغ دین و ارزش های انقلاب و نشر معارف اسلامی و اعزام مبلغان دینی در مناسبت های مختلف به تقویت جوانان انقلابی و تقویت روحیه استکبار ستیزی بپردازند تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام نبوی با بیان این که حمایت از نیروهای انقلابی باید در زمنیه مادی و معنوی انجام شود، گفت: باید به نیروهای انقلابی با دادن تریبون و پست بها داده شود تا در این جایگاه بتوانند روحیه انقلابی خود را نشر دهند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که نوجوانان و جوانان باید در زمینه انقلابی گری تقویت شوند، گفت: حوزه های علمیه باید با در نظر گرفتن بودجه در این زمینه به تقویت روحیه انقلابی بپردازند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات