۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۷۶۲

جلسه هم‌اندیشی مجامع مهد قرآن استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی‌های امور ستادی، آموزشی و پشتیبانی مهد قرآن استان تهران با حضور مسؤولان مجامع و مدیر مهد این استان برگزار شد.
مؤسسه مهد قرآن کريم

 به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی‌های امور ستادی، آموزشی و پشتیبانی مهد قرآن استان تهران با حضور مسؤولان مجامع و مدیر مهد این استان برگزار شد.

 

چگونگی انجام آزمون‌های دوره ای حفظ، مفاهیم، بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و علمی و برگزاری کلاس‌های آمادگی شرکت در آزمون سراسری کارشناس علوم و حدیث برای حافظان کل قرآن، تشکیل دوره‌های تربیت مربی قرآن، اهم موضوعات مورد بحث و هم اندیشی مسولین مجامع مهد قرآن استان تهران بود.

 

بنا براین گزارش به گفته جواد فومنی مدیر مهد قرآن استان تهران، کلاس‌های آمادگی حافظان کل برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی علوم قرآن و حدیث از نیمه دوم آبان ماه سال جاری تشکیل می‌شود.

 

 وی افزود: انجام فراخوان جهت تشکیل مجمع حافظان کل قرآن تهران برای برگزاری کلاس‌های تثبیت حفظ کل و سایر امور آموزشی و برنامه ریزی از دیگر مصوبات جلسه هم اندیشی بوده است.

 

 شایان ذکر است دفاتر مجامع مهد قرآن استان تهران در مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران فعال می‌باشد و در این کانون‌ها قرآن آموزان، آموزش جامع قرآن را با محوریت حفظ، مفاهیم، تفسیر و ترجمه قرآن فرا می‌گیرند و تاکنون بیش از دویست قرآن آموز موفق به حفظ کل قرآن در مهد قرآن استان تهران شده‌اند./998/د102/س

 

منبع: مؤسسه مهد قرآن

ارسال نظرات