۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۶۸۷۲
یکی از علمای سنی لبنان:

اعتراض آمریکا به مسکو سبب رسوا شدن ماهیت ائتلاف دروغین آن شد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سایه وجود گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه دانست.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت، در مراسم سوگواری امام حسین(ع) در منطقه "المصیلح" این کشور، بحرانی شدن اوضاع سوریه را نتیجه توطئه گری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه دانست و گفت: این کشورهای استعمارگر و مستکبر به دنبال مصلحت مردم سوریه نبوده و نخواهند بود.

 

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) خوارج را سگ‌های جهنم توصیف کرد و گروه‌ تروریستی داعش و جبهه النصره که شکل نوین خوارج هستند به ابزاری تبدیل شده اند که آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاد از آن به مقاصد شوم و خبیثانه خود در منطقه دست پیدا کنند. آمریکا با این افراد جنایتکار می خواهد در برابر ظلم بایستد.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: گروه‌های تروریستی در سوریه از سوی اربابان خود، آمریکا و رژیم صهیونیستی وظیفه دارند که اولا چهره رحمانی اسلام را مخدوش کنند و اسلام را دینی خشن و وحشی نشان دهند و ثانیا با دولت بشار اسد به مقابله بپردازند و با اعمال آشوبگرانه امنیت سوریه و بلکه منطقه را بر هم زنند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد: زمانی که آمریکا به حمله سوریه به گروه‌های تروریستی در سوریه اعتراض می کند، هم ائتلاف دروغین او در مبارزه با داعش رسوا می شود و هم این مساله روشن می شود که منافع آمریکا در سایه وجود این تروریست‌ها در منطقه و در سوریه حفظ می شود و با اقدام مسکو در حقیقت منافع آمریکا به مخاطره افتاده است.

 

شیخ ماهر حمود یکی دیگر از وظایف اصلی گروه‌های تکفیری تروریستی را که از سوی ابرقدرت‌ها به آنها تکلیف شده، ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه دانست و گفت: امت اسلامی می دانند که اقدامات ارزنده محور مقاومت تا چه حدی در جهت حفظ کیان مسلمان و دفاع  از اسلام بوده است.

 

وی در پایان اتهامات وارده به محور مقاومت را مردود خواند و اظهار داشت: این محور در ایران، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین حضور دارد و در هر کشور دیگر که نیاز باشد حضور پیدا می کند. این محور تنها از اندیشه و مکتب حسینی خط مشی می گیرد و روحیه شهادت طلبی خود را از اهل بیت پیامبر خدا(ص) به ارث برده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات