۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۹۶۸۷۵
نماینده حزب الله در بقاع لبنان:

حرکت امام موسی صدر در امتداد قیام حسینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان تاکید کرد که روحیه مقاومت و شهادت طلبی می تواند قدرتمند ترین ارتش‌های دنیا را به زانو درآورد.
محمد ياغي مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در بعلبک و با حضور فرماندهان حزب الله و حزب امل تشکیل شد، حرکت امام موسی صدر را در امتداد انقلاب امام حسین(ع) در مبارزه با ظلم دانست.

 

وی افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین همواره آماده مقابله با اقدامات جنایت کارانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هستند و روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی که در دل رزمندگان مقاومت نهادینه شده، می تواند قدرتمندترین ارتش‌های دنیا را به زانو دربیاورد.

 

یاغی در ادامه به مشکلات داخلی لبنان پرداخت و تاکید کرد: اصل مشارکت گروه‌های سیاسی در اداره امور کشور می تواند در بهبود اوضاع تاثیر بسزایی بگذارد و از شدت بحران سیاسی در کشور بکاهد اما تلاش عده‌ای سیاستمداران در خلاف مسیر مشارکت است و این افراد سعی می کنند با اعمال سیاست تکروی حرف خود را به کرسی بنشانند.

 

نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان در توصیه‌ای به این سیاستمداران گفت: این روش تنها به بدنه مردم آسیب می زند و حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و سیاسی را به تاخیر می اندازد.

 

وی در پایان بر ضرورت ثمر بخشی مذاکرات در حال ا جرای میان طرف‌های سیاسی تاکید و خاطر نشان کرد: این گفت‌وگوها برای اجرای اصل مشارکت صورت می پذیرد و به نتیجه رسیدن آن می تواند امید را به مردم برای حل مشکلات اقتصادی بازگرداند./1321/ب902/د

ارسال نظرات