۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۲۹۸
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

امام حسین شهید شد تا مردم بیدار شوند/ دشمنان از نفوذ در رهبری نظام ناامید هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این که امام حسین(ع) شهید شد تا مردم بیدار شوند، گفت: اگر مردم بیدار امام خمینی(ره) را همراهی نمی کردند، هیچگاه انقلاب پیروز نمی شد.
حجت الاسلام شاه فضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان پنج شنبه شب در جمع عزاداران هیأت ابوالفضل(ع) درب جوشقان مسجد امام کاشان، با اشاره به این که نقش مردم در پیش برد اهداف انبیاء و اولیاء الهی بسیار مهم است، گفت: اگر امیرمؤمنان(ع) با مقام والای خود، همراهی مردم را نداشته باشد و مردم از فهم صحیحی برخوردار نباشند، تبلیغ دین اثر و فایده ای نخواهد داشت.

 

وی افزود: برخی از تحلیلگران علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وجود امام راحل دانسته اند به شکلی که اگر ایشان در سال های قبل از 57 هم قیام می کرد، می توانست انقلاب کند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر نقش مهم امام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: اگر مردم امام خمینی(ره) را همراهی نمی کردند، هیچگاه انقلاب پیروز نمی شد.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر این که برای پیروزی انقلاب هم بیداری مردم لازم است و هم قادر و توانمند بودن رهبر، گفت: تجربیات مردم از سال های دور و رهبری امام راحل موجب پیروزی انقلاب شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در ادامه مسیر انقلاب نیز عالِم، توانا و مدبر بودن رهبر و هوشیاری مردم لازم است، تأکید کرد: اگر یکی از این دو نباشد، قطعا انقلاب با شکست مواجه می شود.

 

دشمنان از نفوذ در رهبری نظام ناامید هستند

وی با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی از نفوذ در رهبری نظام ناامید هستند، گفت: عقل دشمن حکم می کند که برای مردم برنامه ریزی کنند تا آنها را از مسیر الهی و قرآنی دور کنند که شبیخون فرهنگی در راستای این اهداف است.

 

به گفته وی، شبکه های فارسی زبان متعددی در ماهواره راه اندازی شده تا مردم را از آرمان های انقلاب دور کنند و رهبری نظام را تنها بگذارند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم با مساجد و اهل بیت(ع) است، گفت: دشمن از خلوت شدن مساجد خوشحال می شود.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این که مسجد ضرار در صدر اسلام با هدف تفرقه افکنی، ترویج کفر و جذب افرادی که با دین مشکل دارند، تأسیس شده بود، گفت: دشمن می داند که یکی از راه های نفوذ در مردم، ایجاد هیأت و مسجد و تربیت مداح و سخنران در راستای اهداف خودشان است.

 

دشمن به ازای هر 20 مسجد و هیأت یک مسجد ضرار می سازد

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که دشمن به ازای هر 20 مسجد و هیأت و یک مسجد ضرار تأسیس می کند، گفت: برخی هیئأت در امام حسین(ع) 1400 سال قبل مانده اند که عمر سعدها و شمرهای امروز را نمی شناسند.

 

وی با اشاره به این که برخی از مسؤولان هیئات به سخنران ها گوشزد می کنند که از انقلاب و آمریکا صحبت نکن، گفت: در روایت داریم که شما فرزند زمانه خودتان هستید.

 

به گفته وی، علت این که بعد از  امام حسین(ع)، ائمه(ع) دست به قیام نزدند، خواب بودن مردم بود، چرا که آنها نفهمیده بودند که بعد از شهادت اباعبدالله(ع) باید پیرو چه کسی باشند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با بیان این که امام حسین(ع) شهید شد تا مردم بیدار شوند، گفت: جلسات محرم باید در راستای آگاهی بخشی افراد از نقش‌شان باشد./1307/202/ب2

ارسال نظرات