۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۹۷۳۵۰
آیت الله علما:

دستورالعمل 9 ماده‌ای رهبر انقلاب راه نفوذ دشمنان به کشور را بست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در خطبه های این هفته استان کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال نفوذ به انقلاب و اسلام هستند، از این رو رهبر انقلاب با بیان دستورالعمل 9 ماده‌ای، راه نفوذ و سلطه آن‌ها را به انقلاب اسلامی بست.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه یکم آبان ماه سالجاری استان کرمانشاه اظهار داشت: محرم ماه بندگی، خودسازی و تقرب به سوی خداوند متعال است، سیدالشهداء (ع) دین اسلام را زنده کرد لذا باید مکتب این امام بزرگ را ادامه داد و از ارزش های اسلام پاسداری کرد.


آیت الله علما با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بیان دستورالعمل اخیر وی تصریح کرد: دستورالعمل 9 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب راه بهانه را به روی کشورهای غربی بست و اقتدار ایران را همانند گذشته در برابر آن ها حفظ کرد.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه پس از سخنان رهبر معظم انقلاب و تأیید آن از سوی غرب هیچ بهانه ای از سوی آمریکا و رییس جمهورش قابل قبول نیست،عنوان داشت: متأسفانه سابقه آمریکا در مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، سیاه و تاریک است، از این رو رهبر معظم انقلاب با توجه به شناختی که از غرب دارد دستورالعمل 9 ماده ای را اعلام کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ابراز داشت: اهداف آمریکا و متحدانش، سلطه بر کشورهای منطقه است، از این رو نسبت به این مسأله و زیرکی آمریکا باید هوشیارانه عمل کنیم و رهبر انقلاب این را به خوبی درک کرده است.


وی به اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: مسؤولان و تمام اقشار جامعه باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به عنوان دستورالعملی در جامعه عملی کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولیدات داخلی است.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امنیت و عزت کشورهای اسلامی منطقه به برکت مجاهدت رزمندگان و حمایت جمهوری اسلامی ایران حفظ شده است، اظهار داشت: استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است تا با اجرایی کردن این امر نفوذ و سلطه‌اش بر کشورهای اسلامی سهل و آسان شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: در ایام  انقلاب، مدیریت فوق العاده بنیانگذار انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، دسیسه های دشمنان خنثی شد، از این رو امروزه نیز هجمه های دشمنان انقلاب و اسلام گسترده و وسیع تر نسبت به دوران انقلاب اسلامی است، بصیرت، هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان است.


آیت الله علما اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه با اهمیت دانست و گفت: اجرایی کردن این فریضه الهی هشداری به تمامی اقشار جامعه است زیرا با وجود هجمه های فرهنگی دشمن، جوامع اسلامی روز به روز به سمت فرهنگ غربی تمایل پیدا می کنند و باید از این خطر و گرفتار شدن جوانان و خانواده ها در  منجلاب فساد جلوگیری کرد.


وی در پایان با تسلیت به مناسبت شهادت قمربنی هاشم و سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش تصریح کرد: حضرت عباس (ع) تا آخرین لحظه به اسلام و سیدالشهداء (ع) وفادار و پاسدار ارزش های اسلام بود، قطعأ قمر بنی هاشم الگویی تمام عیار برای همگان است که بتوانیم عباس گونه از انقلاب و اسلام دفاع کنیم./857
/201/ب2

ارسال نظرات