۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۷۳۸۸
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

خلاصه درس عاشورا ایستادگی در برابر ظلم است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: عناصر تکفیری در اردوگاه عین الحلوه همواره در صدد انجام عملیات ترویستی بوده تا ضمن از بین بردن آرامش لبنان به رژیم صهیونیستی خوش خدمتی کنند.
شيخ صهيب حبلي عضو جمعيت مسلمان لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدا برگزار شد، از اقدام ارزنده نیروهای امنیتی لبنان مبنی بر جلوگیری از یک اقدام تروریستی که قرار بود در ضاحیه جنوبی و در یک مراسم سوگواری محرم واقع شود، قدردانی کرد و این اقدام بازدارنده را ستودنی خواند.
 
وی افزود: تلاش افراط گرایان و عناصر تکفیری در اردوگاه عین الحلوه مدت‌ها است که تحت رصد نیروهای امنتی لبنان است. این افراد همواره تلاش می کنند که با اجرای عملیات تروریستی ضمن از بین بردن امنیت این اردوگاه، به رژیم صهیونیستی خدمت کنند.
 
 
این عالم اهل سنت لبنان در ادامه به مساله فلسطین پرداخت و گفت: بیست و سه روز از آغاز انتفاضه سوم که به دست جوانان شجاع فلسطینی کلید خورده است، می گذرد و هر روز بر قدرت این انتفاضه افزوده می شود؛ چرا که روح مقاومت در دل جوانان فلسطینی وحشت را در میان صهیونیست‌ها ساکن کرده است و نیروهای نظامی این رژیم هر لحظه از انجام یک عملیات شهادت طلبانه از سوی جوانان فلسطینی در هراس هستند.
 
خطیب جمعه مسجد اهل سنت صیدای لبنان تصریح کرد: اسلام حقیقی همواره به سوی عدالت و برابری دعوت می کند و از کشتار و جنایت بیزاری می جوید. مکتب امام حسین(ع) اسلام حقیقی را به ما می شناساند و مسلمانان در ابعاد مختلف زندگی باید به این مکتب جامع اقتدا کنند.
 
شیخ حبلی در پایان خاطر نشان کرد: خلاصه درس عاشورا ایستادگی در برابر ظلم است و اگر در راه انسان جان خود را نیز فدا کند به وظیفه خود عمل کرده و در خیل رستگاران قرار می گیرد./1321/ب902/د
ارسال نظرات