۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۹۷۷۹۴
نقوی حسینی در صحن علنی مجلس:

نامه رهبری فصل‌الخطاب برجام است/ کسانی که فرش قرمز برای آمریکا پهن کنند خائن به ملت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تاشروط نه گانه رهبر معظم انقلاب درباره برجام اجراشود و دولتبرنامه خود را برای عملیاتی کردن آنها ارائه کند.
سيدحسين نقوي حسيني

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سید حسین نقوی حسینی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا همیشه و در همه اعصار دشمن ملت ایران بوده و خواهد بود، اظهار کرد:  تاریخ روابط سیاسی آمریکا با ایران چیزی جزخیانت، جنایت و دخالت و توطئه علیه ملت ایران نیست، خون جوانان این کشور که در سال های مبارزه به رژیم شاهنشاهی با گلوله های آمریکایی برزمین ریخته شد، توطئه درگیری قومیت ها در سال های اول انقلاب اسلامی کار آمریکا بود.

 

فتنه 88 کارآمریکایی ها بود

وی با بیان اینکه توطئه گرو های تروریستی از جمله منافقین که تاکنون هزاران شهید از ملت ایران گرفته اند، کارآمریکایی ها بوده است، افزود: توطئه طبس و کودتای نوژه کارآمریکایی ها بود، هشت سال جنگ تحمیلی صدام به ملت ایران کار آمریکایی ها بوده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بعد از جنگ نیز آمریکایی ها  توطئه های مختلفی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دادند، بیان کرد: انواع مختلف تهدیدها، تحریم ها و فشارها از سوی آمریکا علیه ملت ایران اعمال شده و می شود، فتنه 88 به صورت کامل کار آمریکایی ها بود چون آنها بدنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست ولی روش خود را در زمان های مختلف تغییر داده است.

 

کسانی که بدنبال پهن فرشقرمزبرای آمریکا هستن در حق ملت خیانت می کنند

وی با بیان اینکه امروز نیز آمریکا بدنبال بهره برداری از برجام و دیپلماسی  لبخند برای دشمنی با ملت ایران و براندازی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: اگر کسی و یا کسانی در کشور بدنبال توجیه توطئه های آمریکا هستند و بخواهند فرش قرمز برای آنها پهن کنند، عمداو یا سهوأ خائن به ملت ایران خواهند بود.

 

نقوی حسینی گفت: دولت و مجلس و همه ملت با دقت مراقب رفتار دولت مستکبر  و عهدشکن  آمریکا باشند تازمینه نفوذ و دخالت  در کشور و منطقه پیدا نکند که جز خیانت درحق ملت و آنهاکار دیگری انجام نخواهد داد.

 

نامه رهبری فصل الخطاب برجام است

وی با بیان اینکه فصل الخطاب برجام نامه مقام معظم رهبری است،تصریح کرد: همه قوا باید تمام توان خود را بکارگیرندتا آنچه که رهبری ابلاغ نمودند بویژه رعایت 9 شرط نامه ایشان اجرایی و عملیاتی گردد و از دولت انتظار داریم تا برنامه خود را برای تحقق این شروط 9 گانه را ارائه کند و در این مسیرهرنوع موضع گیری و اقدام جریانات سیاسی که منجر به پیدایش کاسبان برجام گردد خلاف منافع  و وحدت ملی است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان این که موضوع هسته ای ملی است، بیان کرد: برخورد جریانی و جناحی با این موضوع خلاف منافع ملی است.

 

امام حسین(ع) جسورانه به دشمن حمله کردند

وی در بخش دیگری از سخنان خود در اعتراض به نطق پیش از دستور رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امام حسین(ع) و یارانش در کربلا جسورانه بر دشمن حمله کردند و ازحق دفاع کردند، امام علی(ع) جسورانه از پیامبر اکرم(ص) دفاع کرد و امام خمینی (ره)جسورانه بر آمریکا یورش برد و رزمندگان اسلام  جسورانه بر دشمن و متجاوزان حمله کردند.

 

خیلی ها در برجام محتاطانه عمل کردند

نقوی حسینی ادامه داد: البته خیلی ها در جنگ صفین محتاطانه عمل کردند، خیلی ها در عاشورا محتاطانه عمل کردند، خیلی ها در خرداد 42 محتاطانه عملکردند و خیلی ها در فتنه محتاطانه عمل کردند و ساکتین فتنه شدند، البته در برجام هم خیلی ها محتاطانه عمل کردند./858/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات