۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۹۷۸۳۸

همایش رهروان زینبی در امامزاده صالح تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ رهروان زینبی (س) امروز با حضور جمع کثیری از بانوان مومن و انقلابی در امامزاده صالح(ع) و همزمان در امامزادگان شاخص سراسر کشور برگزار شد.
297822

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ رهروان زینبی (س) امروز با حضور جمع کثیری از بانوان مومن و انقلابی در امامزاده صالح(ع) و همزمان در امامزادگان شاخص سراسر کشور برگزار شد.

 

همچنین در این همایش رییس اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به لزوم الگوگیری زنان امروز از حضرت زینب(س) گفت: لبیک یا زینب امروز زنان ما لبیک به ولی فقیه زمان خود است که با الگوگیری از لبیک حضرت زینب به امام حسین(ع) می‌باشد، زنان ما با ولایت و شهدا میثاق می‌بندند که همچنان بر امام حسین(ع) و جانشین ایشان ولی فقیه وفادار باقی بمانند.

 

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه افزایش طرح بصیرت عاشورایی شیعیان به ویژه بانوان است، دین اسلام بعد از رسول‌الله(ص) با قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و سپس به نهضت حضرت زینب(س) زنده ماند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید مهدی حائری‌زاده استاد حوزه علمیه گفت: امروز فرزندان ابی‌سفیان که همان گروه‌های تکفیری داعش، النصره، القاعده، صحابه و بسیاری دیگر هستند از ناحیه آل سعود خبیث به لحاظ مالی و فکری حمایت می‌شوند، زنان ما باید نسبت به دشمنان اسلام شناخت داشته و فرزندان خود را نیز اینگونه تربیت کنند.

 

وی افزود: حضرت زینب(س) زنی شجاع و عابد بود که در تبعیت از ولی زمان خود حرکت می‌کرد ما نیز با یاری جستن از خداوند می‌توانیم اینگونه باشیم تا به «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) لبیک بگویم.

 

 

شایان ذکر است در این همایش ندای "لبیک یا حسین" و "لبیک یا زینب" توسط بانوان مومن و انقلابی در صحن امامزاده صالح (ع) طنین‌انداز شده بود که دانش‌آموزان دبیرستان‌های مختلف نیز حضور داشتند./807/202/ب3

ارسال نظرات