۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۸۷۳
آیت الله نابلسی:

امنیت منطقه با نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‎شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد که حمایت از مقاومت اقدامی در مسیر حرکت امام حسین(ع) در مبارزه با ظلم است.
عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد تاکید کرد که با وجود بحران‌های متعدد در منطقه، مساله فلسطین باید در اولویت باشد.

 

 وی افزود: همانطور که حمایت از فلسطین باید به عنوان یک اصل در جهان اسلام رعایت شود، مقابله با رژیم صهیونیستی نیز باید در اولویت باشد. نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می تواند امنیت را به منطقه برگرداند.

 

این عالم لبنانی گفت: مبارزه با تکفیری‌ها نیز از مسایلی است که موجب می شود اساس اسلام در منطقه و کشورهای اسلامی حفظ شود و مسیر حیات مسلمانان با مخاطره روبرو نشود. مبارزه با گروه‌های تکفیری باید در دو جبهه فکری و عملی باشد تا از اشاعه افکار فاسد این افراد جلوگیری شود.

 

آیت الله نابلسی ایستادگی در برابر افراط گرایان را بر همه مسلمانان واجب دانست و تصریح کرد: اگر مسلمانان نسبت به مبارزه با تکفیری‌ها اهتمام نداشته باشند اساس اسلام با تهدید روبرو خواهد شد.

 

امام جمعه صیدای لبنان در پایان خاطر نشان کرد: پشتیبانی از محور مقاومت گام گذاشتن در مسیر حرکت امام حسین(ع) است که درس ایستادگی در برابر ظالم را به تمام انسان‌های آزاده داد. مبارزه با ظالم قابل تفکیک نیست و کسانی که می گویند با رژیم صهیونیستی باید جنگید ولی با تکفیری‌ها لازم نیست، یا ظالم را نشناخته اند و یا در جبهه دشمن خدمت می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات